• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Noiis
    modestyclara skrev 2009-01-22 22:26:28 följande:
    Noas mamma skrev 2009-01-22 22:24:32 följande: sorry..
    Jag tror endå att jag förstår faktiskt nu när jag tänkt lite jag borde ha min på andra hacket från den där den sitter från början! tack tack
  • Suri
    rackar2 skrev 2009-01-22 22:21:36 följande:
    Suri, pressa med benen på så går det. Lägg chassit på sida. Kämpa, kämpa.......
    Ja  "låta" betyder visst "luta" i manualen *harkel*. När jag låtade mig emot ramen så gick det ju lätt som en plätt.

Klar!
  • Fröken Småland
    hyperballad skrev 2009-01-22 22:25:35 följande:
    Svar på #5009 hår i hjulen?!hmm... och piprensare...?!?
    Ja, som det låter... I de små hjulen fastnar det en massa hår i lagren, skitsnuskigt . Men jag tycker att det hjälper om man sätter dit smala piprensare. Fick idén när jag tänkte på såna där regnbågsfärgade rensare man hade i cykelhjulen när jag var lite för hundra år sedan
  • hyperballad
    Svar på #5019
    mamma2003 skrev 2009-01-22 22:33:54 följande:
    Ja, som det låter... I de små hjulen fastnar det en massa hår i lagren, skitsnuskigt . Men jag tycker att det hjälper om man sätter dit smala piprensare. Fick idén när jag tänkte på såna där regnbågsfärgade rensare man hade i cykelhjulen när jag var lite för hundra år sedan
    okej, tack för tipset men usch vad läskigt med en massa hår, har jag inte haft en tanke på...
    fy bubblan!
  • lindaloo

TIPS!!!!
    Finns det ngn som är intresserad av paul frank???? det kommer b.la en filt i februari som är designad för bugaboo...jag har beställt en i luleå :)

• hyperballad
    Svar på #5021
    lindaloo skrev 2009-01-22 23:07:27 följande:
    TIPS!!!! Finns det ngn som är intresserad av paul frank???? det kommer b.la en filt i februari som är designad för bugaboo...jag har beställt en i luleå :)
    har tittat på hela kittet...
    åkpåse sufflett o sittsak, gillar det i grönt förutom att det då är en döskalle på. synd att det inte var något annat mönster på den för annars hade jag slagit till och beställt direkt!
  • lindaloo

Ja, dom är hur fina som helst...tyckte om åkpåsen i gult men har nyss köpt min vagn i rött med mörkgrå bas så det skar sig....filten får räcka till en början...köpte åkpåsen i rött innan jag fick se den med julius.

• hyperballad
    Svar på #5023
    lindaloo skrev 2009-01-22 23:15:12 följande:
    Ja, dom är hur fina som helst...tyckte om åkpåsen i gult men har nyss köpt min vagn i rött med mörkgrå bas så det skar sig....filten får räcka till en början...köpte åkpåsen i rött innan jag fick se den med julius.
    ahh jobbigt...
    kan du inte sälja den på blocket o köpa den andra istället?

jag gillar också de andra trycken men det känns så opraktiskt med de färgerna... hmm
    o så är ju grönt min favorit... hihi
  • lindaloo

jo, det funkar ju iofs...dock kommer inte sittdelen att användas än eftersom våran bebis inte har visat sig...är i vecka 40 nu så vi väntar otåligt...tror jag behåller den och köper en annan färg till sommaren då sittdelen kommer igång...kanske det blir den gula då om den fortfarande finns att få tag i....det dyker ju upp nyheter hela tiden oxå:)

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16