• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • hyperballad
    Svar på #5025
    lindaloo skrev 2009-01-22 23:20:10 följande:
    jo, det funkar ju iofs...dock kommer inte sittdelen att användas än eftersom våran bebis inte har visat sig...är i vecka 40 nu så vi väntar otåligt...tror jag behåller den och köper en annan färg till sommaren då sittdelen kommer igång...kanske det blir den gula då om den fortfarande finns att få tag i....det dyker ju upp nyheter hela tiden oxå:)
    så sant så, är själv i v22 o har inte ens vagnen här hemma ännu men man kan ju inte låta bli att titta.. haha finns så mycket fina saker!

det är ju perfekt med filten då eftersom den blir fin i liggdelen!
  • lindaloo

Jaaaa, är så nöjd med vagnen men man börjar ju förstå att det är en hel industri bakom den. Jag bor i Skellefteå och tror att jag sett 1 eller 2 här i stan. Visste inte att jag gav mig in på denna "modebana" när jag bestämde mig för en bugaboo förra året:)

• hyperballad
    Svar på #5027
    lindaloo skrev 2009-01-22 23:25:14 följande:
    Jaaaa, är så nöjd med vagnen men man börjar ju förstå att det är en hel industri bakom den. Jag bor i Skellefteå och tror att jag sett 1 eller 2 här i stan. Visste inte att jag gav mig in på denna "modebana" när jag bestämde mig för en bugaboo förra året:)
    här i helsingborg är den ganska vanlig skulle jag säga. men jag har inte sett någon med en snygg annorlunga åkpåse eller skötväska.
    ska jag vara ärlig var jag helt emot vagnen just för att den här är en statusvagn och om jag och sambon hade haft stor bil hade vi valt en klassisk fyrhjuling. känner att detta med statusvagn och statuskläder inte är riktigt vår grejj men sedan efter att ha lyssnat på tjejerna här inne åkte vi och tittade på vagnen och var sedan sålda.. haha
    så statusvagn eller inte... jag längtar tills vi får hem den!!!
  • lindaloo

Så sant...visste inte heller hur mkt hysteri det var kring den :) Älskar den dock just för att den är så smidig och lätt (vi har en liten bil och 2 hundar) samt de underbara färgerna. Sen är den ju snygg oxå. Jag är dock inte rätt person att ha den egentligen då jag har noll koll på mode....men som sagt. Jag tror vi kommer bli väldigt nöjde med den :)

• T S

Hej

Kan man köpa Bugaboo car seat adapter för GRACO i Sverige?
    I så fall någon som vet vad den kostar ny i butik?

Tack!

• lindaloo

Hej T S...visste inte att man kunde använda GRACO till bugaboon....trodde bara det var maxi cosi och bugaboos egna som gick. Tyvärr så vet jag inte men alltid lär man sig ngt :)

• panzermensch

www.kidzshop.se har bla minns inte vilka gracoskydd den passar men maila och fråga

T S skrev 2009-01-22 23:38:58 följande:
    Hej Kan man köpa Bugaboo car seat adapter för GRACO i Sverige? I så fall någon som vet vad den kostar ny i butik? Tack!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • T S

Ok, tack för hjälpen!

Har en köpt i USA, ville bara kolla om det fanns ngn marknad för dem här. Men hittade inget när jag sökte på svenska sidor.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16