• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lejån

men då! Jag som i framtiden ev. tänkte investera i en UJ också när lilleman blivit större. *hm*

längtar efter sommar & sol
  • panzermensch

Detta är btw inte buggarelaterat.. flytta genast till rätt tråd *puttar folk*

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Lille Mammsen

?? Men dom e ju meeeega stora....köps säkert upp!

Stargirl skrev 2009-01-23 08:31:15 följande:
    www.nzherald.co.nz/business/news/article.cfm Buggy/ Urban jungle har gått i konkurs.Bara en liten varning för de som köper syskonvagnar o liknande. Det finns ingen garanti som gäller då företaget är inlämnad till konkursförvaltare.
  • Diana och Thea

Frau T skrev 2009-01-23 09:05:20 följande:

När man köper en Bugaboo Cameleon, vilka tillbehör behöver man köpa till eller klarar man sig med vad man får?Min son är 6mån så liggdelen ska vi inte använda. Åkpåse har jag en gammal supersnygg retro i gul manchester som jag hade när jag var liten. Men är det något annat man bör köpa till?
    MUGGHÅLLARE är det bästa och parasoll till sommaren är måste tycker jag.
  • Frau T

Jag i någon bugga-bildtråd sett jättefina sittdynor. Var kan man hitta dem?

• Diana och Thea
    Lille Mammsen skrev 2009-01-23 09:26:20 följande:
    ?? Men dom e ju meeeega stora....köps säkert upp!
    Nej verkar inte så. De har enligt artikeln bara 89 anställda. Men även om de köps upp behöver de inte bry sig om gamla kunder eller deras garantier. Jag skulle inte köpa ngt från dem innan man vet att en ny ägare är på plats och man vet vad som gäller. Nya ägaren kan ju till o med ändra namn på vagnen osv.
  • panzermensch

Du bör ha minst 3 set toppklädslar efter humör så du kan variera, 2 åkpåsar, mugghållare, dvdspelare, bärbar tv och glöm inte en supermegasnygg skötväska som representerar din personlighet

När man köper en Bugaboo Cameleon, vilka tillbehör behöver man köpa till eller klarar man sig med vad man får? Min son är 6mån så liggdelen ska vi inte använda. Åkpåse har jag en gammal supersnygg retro i gul manchester som jag hade när jag var liten. Men är det något annat man bör köpa till?
  • panzermensch

*visslar lite och går hem till svammeltråden*

• Stargirl

När man köper en Bugaboo Cameleon, vilka tillbehör behöver man köpa till eller klarar man sig med vad man får?Min son är 6mån så liggdelen ska vi inte använda. Åkpåse har jag en gammal supersnygg retro i gul manchester som jag hade när jag var liten. Men är det något annat man bör köpa till?
    Jag skulle köpa mugghållaren och vinterhjulen om du bor på ett ställe med en massa snö. Vi bor i sthlm och behöver inte vinterhjulen. Parasollet gillar vi på sommaren.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16