• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lejån
    Frau T skrev 2009-01-23 09:27:44 följande:
    Jag i någon bugga-bildtråd sett jättefina sittdynor. Var kan man hitta dem?
    Fråga ägaren till den du sett. Är nog säkrast så. Finns de som syr sådana .
    längtar efter sommar & sol
  • Frau T
    Svar på #5066
    Ja, det skulle jag gärna göra. Men nu hittar jag inte bilderna.. Jag får fortsätta leta helt enkelt.
  • Stargirl

Frau T skrev 2009-01-23 09:34:18 följande:

Svar på #5066Ja, det skulle jag gärna göra. Men nu hittar jag inte bilderna.. Jag får fortsätta leta helt enkelt.
    Jag har köpt från Ditten Datten här på FL.
  • Frau T
    Svar på #5068
    Ja, Ditten Datten var det! Här på FL, hur då, vart ska jag titta?
  • Lejån
    Frau T skrev 2009-01-23 09:34:18 följande:
    Svar på #5066Ja, det skulle jag gärna göra. Men nu hittar jag inte bilderna.. Jag får fortsätta leta helt enkelt.
    Aha. Ja jag säger som Stargirl, har också köpt av Ditten Datten.
  • Nikas
    Stargirl skrev 2009-01-23 09:30:59 följande:
    Frau T skrev 2009-01-23 09:05:20 följande: Jag skulle köpa mugghållaren och vinterhjulen om du bor på ett ställe med en massa snö. Vi bor i sthlm och behöver inte vinterhjulen. Parasollet gillar vi på sommaren.
    Tänkte bara säga att när det kom så där sjut mycket snö här i sthlm, ni vet för ett par mån. sen eller nåt sånt... så såg jag tjejer med pansarvagnar med stora hjul, dra sina vagnar precis lika mycket som jag drog min bugga.

Jag är glad att jag inte köpte snöhjulen.
  • Lille Mammsen

Å jag e glad att jag har...inte ofta dom brukas men "bra o ha" plogas ej så bra här där jag bor i 08-omr.

Nikas skrev 2009-01-23 09:45:24 följande:
    Tänkte bara säga att när det kom så där sjut mycket snö här i sthlm, ni vet för ett par mån. sen eller nåt sånt... så såg jag tjejer med pansarvagnar med stora hjul, dra sina vagnar precis lika mycket som jag drog min bugga.Jag är glad att jag inte köpte snöhjulen.
  • Lejån

Jag är överlycklig att jag hann köpa snöhjulen. Här plogas det typ ALDRIG. *Grr*

Min mamma har dock missuppfattat det där med "snöhjul". Vi var hemma i norr i julas och hon skulle ut och gå med lilleman i vagnen. Tog honom ut på SKOTERSPÅR!! *hahaha*

När hon kom hem sa hon; ja det var ju lite tungt, men jag tänkte att när grannen kan styra sin vagn (brio) så ska jag väl kunna styra den här lätt som har snöhjul!

• numberone

Tror ni det finns nån efterfrågan på en marin blå top i fleece? (INGEN ANNONS, har inte ens vagnen än)

Ellen 080618
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16