• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Hedvig Med H

fan också..

jag har användt min vagn i ett halvår nu. Först så gick mitt första chassi sönder, handtaget gled ur pga dåliga skruvar. Jag fick ett nytt med nitade skruvar som skulle vara bättre. Nu har det också gått sönder? Är det jag som gör fel eller? Någon som haft samma problem? Jag mailade till Babytrader och de säger att jag är den första med det problemet..

• Kajsan
    Hedvig Med H skrev 2009-01-23 10:49:05 följande:
    fan också.. jag har användt min vagn i ett halvår nu. Först så gick mitt första chassi sönder, handtaget gled ur pga dåliga skruvar. Jag fick ett nytt med nitade skruvar som skulle vara bättre. Nu har det också gått sönder? Är det jag som gör fel eller? Någon som haft samma problem? Jag mailade till Babytrader och de säger att jag är den första med det problemet..
    Nej du är inte den första med problemet, det är flera i denna tråd som vart med om samma sak. Och om jag inte missminner mig så har de också handlat från BabytraderFundersam
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Hedvig Med H

ja det hänvisade mig till bugaboo så nu har jag mailat till dem. Hur har det gått för de andra då?

Hej Numberone

• Hedvig Med H

jag frågade om jag kunde få ett nytt chassi eller mina pengar men de svarade att de inte ger pengar tillbaka.. hmmm nehe

• panzermensch

Nej man får nytt chassi och sen tar de tillbaka det gamla

Hedvig Med H skrev 2009-01-23 10:58:26 följande:
    jag frågade om jag kunde få ett nytt chassi eller mina pengar men de svarade att de inte ger pengar tillbaka.. hmmm nehe
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Hedvig Med H

och sen när min reklamationstid är slut så står jag där med ett trasigt chassi förevigt?

• straw2008

Tips som funkar när det fastnat hår i hjulen (jag har hårfobi o få rnästan kväljningar av att skriva om det).

När hjulen o håret  är torra så kan man bara ta en tändare under, håret fräser bort på en sekund! Ett tips är att ha hjulet över diskhon så man kan hälla vatten på direkt OM det skulle hända något!

Detta funkar i alla fall på småhjulen.

• Noiis
    Hedvig Med H skrev 2009-01-23 10:49:05 följande:
    fan också..jag har användt min vagn i ett halvår nu. Först så gick mitt första chassi sönder, handtaget gled ur pga dåliga skruvar. Jag fick ett nytt med nitade skruvar som skulle vara bättre. Nu har det också gått sönder? Är det jag som gör fel eller? Någon som haft samma problem? Jag mailade till Babytrader och de säger att jag är den första med det problemet..
    deja vu upplevelse! vet att de e iallafall 1 eller 2 i denna tråd som fått exakt samma svar från babytrader
  • Noiis

Måste ju fråga knapparna man trycker in på handtaget för att ändra sida på det eller för att fälla chassit är mega dumt på ena sidan, trög som tusan och man får verkligen kämpa med den. är de så när dom e nya eller kan man smörja på nåt sett?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16