• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

men troll mellan 1½-2år typ?

panzermensch skrev 2009-01-22 23:59:41 följande:
    min äldsta hade väst i våras
  • T S

Noas mamma skrev 2009-01-22 23:57:24 följande:

maxi cosi och besafe har en adapter och acta graco har en den ligger på 445 kr
    Tack!
  • Lille Mammsen

hon har ju gått o ZZZZZuZZZZZZa kudde...som alla tydligen gör
    Noas mamma skrev 2009-01-23 00:07:02 följande:

Tar fram piskan och skickar över er till Kajsan i svammel tråden! hon är lite ensamen där! och detta va ju fakta bugaboo tråden JÖÖÖ
  • Stargirl

www.nzherald.co.nz/business/news/article.cfm&objectid=10552170

Mountain Buggy/ Urban jungle har gått i konkurs.
    Bara en liten varning för de som köper syskonvagnar o liknande. Det finns ingen garanti som gäller då företaget är inlämnad till konkursförvaltare.

• Frau T

När man köper en Bugaboo Cameleon, vilka tillbehör behöver man köpa till eller klarar man sig med vad man får?
    Min son är 6mån så liggdelen ska vi inte använda. Åkpåse har jag en gammal supersnygg retro i gul manchester som jag hade när jag var liten. Men är det något annat man bör köpa till?

• Ms Kanga
    Frau T skrev 2009-01-23 09:05:20 följande:
    När man köper en Bugaboo Cameleon, vilka tillbehör behöver man köpa till eller klarar man sig med vad man får?Min son är 6mån så liggdelen ska vi inte använda. Åkpåse har jag en gammal supersnygg retro i gul manchester som jag hade när jag var liten. Men är det något annat man bör köpa till?
    Parasoll, mugghållare och åkpåse är det viktigaste sen är det förstås alltid roligt med lite extra toppar .
    Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • Lejån
    Frau T skrev 2009-01-23 09:05:20 följande:
    När man köper en Bugaboo Cameleon, vilka tillbehör behöver man köpa till eller klarar man sig med vad man får?Min son är 6mån så liggdelen ska vi inte använda. Åkpåse har jag en gammal supersnygg retro i gul manchester som jag hade när jag var liten. Men är det något annat man bör köpa till?
    *hehehehe* Du kommer vilja ha ALLT!!
    längtar efter sommar & sol
  • panzermensch

Ohhh jag som tänkt inköpa en.. kanske de reas ut då eftersom det verkar skita sig nu helt? Håll ögonen öppna folk om de reas!!

Stargirl skrev 2009-01-23 08:31:15 följande:
    www.nzherald.co.nz/business/news/article.cfm?... Mountain Buggy/ Urban jungle har gått i konkurs. Bara en liten varning för de som köper syskonvagnar o liknande. Det finns ingen garanti som gäller då företaget är inlämnad till konkursförvaltare.
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16