• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Stargirl
    Katjan skrev 2009-01-30 10:23:07 följande:
    Min vännina har fått ett erbjudande om att få köpa en frog för 4500kr och då ingår även; parasoll,åkpåse,ståbräda och bagclips. Vagnen är inte solblekt o framhjulen är nya.Är det ett bra pris? Jag tycker att det låter som ett bra pris, men jag har ingen koll på vad dom går för.
    Ja låter som ett bra pris.
    hannastina skrev 2009-01-30 10:15:41 följande:
    Såg er diskussion om Bugaboo i bil. Visst går väl en Frog alt Cam in på längden i en V70?
    Ja men då måste man nog fälla ihop den. Vi ställer våran Cam på bredden utan att fälla ihop den i våran Volvo V70.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lille Mammsen

Börjar bli sugen att börja rulla min BEE! Tror o hoppas på att det är/var ett bra pris för denna nya med alla tillbehör som jag har till (svart+khaki+blå suffletter,mugghållare,sommar sufflett+UV-skydd)! P: 4250:-
    Kan ju inte förlora så mycket om jag inte diggar den o den säljs! Mitt namn står ju ej på kvittot o garantikortet har jag inte skickat.....måste man väl inte göra OMG! Ellerhur!?

• oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2009-01-30 11:13:51 följande:
    Börjar bli sugen att börja rulla min BEE! Tror o hoppas på att det är/var ett bra pris för denna nya med alla tillbehör som jag har till (svart+khaki+blå suffletter,mugghållare,sommar sufflett+UV-skydd)! P: 4250:- Kan ju inte förlora så mycket om jag inte diggar den o den säljs! Mitt namn står ju ej på kvittot o garantikortet har jag inte skickat.....måste man väl inte göra OMG! Ellerhur!?
    Nä tror jag inte, jag fyllde aldrig i mitt kort, fick köparen med när jag sålde den.
  • lillebror ja

sitter här med färgproblem... vet inte vilken jag ska välja så det får bli 2 buggor. Lite osäker på Denim...

Om man vill sälja den som är i Denim färg - tror ni då att man kan få tillbaka pengarna?? Tänkte då att sälja den för 8000:- helt ny, i kartong med alla garantioer och så...???

Detta är ingen annons!!! - utan ett hjälpmedel...

• eternalstar

Vad tycker ni om sufletten "Blue Jeans Grandma" från frankofant.com?

Vilken bas passar den bäst med? Jeans eller beige? Tänkte beställa, men får ingen vidare hjälp av sambon:(
    Hjäälp mig!!!

Thea 2008.01.06
  • Stargirl
    eternalstar skrev 2009-01-30 15:43:43 följande:
    Vad tycker ni om sufletten "Blue Jeans Grandma" från frankofant.com?Vilken bas passar den bäst med? Jeans eller beige? Tänkte beställa, men får ingen vidare hjälp av sambon:(Hjäälp mig!!!
    Jag tycker den är fin men hiskeligt dyr. ditten datten här på fl syr superfina sufletter för runt 500 lappen i valfritt tyg. Jag skulle kolla med henne förs.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lejån

Nu kan jag visst inte citera längre... men lillebror ja; varför i hela världen göra så?? Ta den du tycker bäst och och så kan du ju köpa till klädsel sedan???

längtar efter sommar & sol
  • lillebror ja

Lejon:

Jag gillar den med grå bas och röd canvas och så gillar jag denim för att den är så mjuk... Jag kan ju inte bestämma mig... Vill ha båda färgkombo!! Jag tror det går runt i skallen just nu...

• Lejån

Lillebror ja;
    men köp den ena och köp den andra klädseln sen? Du behöver ju inte två VAGNAR.

längtar efter sommar & sol
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16