Åh, va gullit av dej! Kan du skicka ett pm till mej då? Fattar som sagt inte tråden riktigt... Tycker det e knepigt att hitta svaren eftersom det inte blir trådat.
Jag försår vad du menar med klädseln ;). Har en kompis som har frog.
Det jag tänkt mej e att köpa vagnen i reservdelar. När jag plussade ihop allt vart det ju billigare så än att köpa en "riktig" vagn. Fattar inte verför. Därav fråga om frogklädsel. Vill ha svart, precis som du skriver, plus att man får varukorgen då. Suflett hade jag tänkt sy andå så det spelar ingen roll vilken färg den är.
Tusen tack! Kram/ MiMA
mamma2003 skrev 2009-01-30 08:55:24 följande:
Jag kan prova det vid något tillfälle (antagligen det enda som jag inte korstestat ) men det får bli när jag ändå skall byta klädsel, orkar inte mecka med det för tillfället (förkyld och ensam med barnen). Men gissningsvis så tror jag faktiskt att det funkar hyggligt, även om Cameleonramen är fem cm längre så är bredden den samma och det kommer bara att glipa lite vid fotändan. Gissningsvis alltså, skall prova vid tillfälle. Det som jag tror möjligen kan ställa till det är att Frog har en helt annan princip när man sätter fast klädseln, men klär liksom hela ramen med tyg på båda sidor och stänger till vid mitten av ramen ungefär. Cameleon trär man bara i klädseln med ett litet överhäng bak *jättebra förklaring - NOT*.Men jag har en följdfråga till dig; hur kommer det sig att du vill ha den kombinationen? Är det den svarta klädseln du suktar efter kanske? *min favorit* Berätta hur du tänker så kanske det finns fler smarta lösningar än du tror