• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • imaj
    panzermensch skrev 2009-02-01 21:00:55 följande:
    haha ska man ha en med pälskant kanske? *garv*
    Eller den som ser ut som en gammal brudklänning !
  • modestyclara

Nä hörrni nu svammlar ni i fel tråd. Tänk på vad som hände med UJ-tråden *hötter med fingret och förvisar alla in i svammel-tråden*

• panzermensch

*svamlariväg till rätt tråd*

I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • hannastina

Här velas det. Ska jag köpa en Frog från 03 i toppskick för 3800:- eller ska jag lägga till 1200:- och köpa en Cam från 07 där småhjulen ska bytas snart? Att det ska vara så svårt att bestämma sig! Hjälp mig nu!!!!!!

• ullivera
    Svar på #5590
    Jag hade köpt en cam,,, den är väl större än froggen?
  • Fröken Småland
    hannastina skrev 2009-02-02 10:37:50 följande:
    Här velas det. Ska jag köpa en Frog från 03 i toppskick för 3800:- eller ska jag lägga till 1200:- och köpa en Cam från 07 där småhjulen ska bytas snart? Att det ska vara så svårt att bestämma sig! Hjälp mig nu!!!!!!
    Då röstar jag på Cameleon eftersom en Frog från 03 faktiskt är 6 år gammal och har ett mycket sämre andrahandsvärde pga gamla loggan. Sen ställer jag mig lite frågande till att småhjulen skall bytas på Cameleon, oftast ser de värre ut än vad de är, de ser tråkiga ut direkt när man använt dem någon vecka.
  • hannastina

mamma2003 skrev 2009-02-02 10:44:01 följande:

Då röstar jag på Cameleon eftersom en Frog från 03 faktiskt är 6 år gammal och har ett mycket sämre andrahandsvärde pga gamla loggan. Sen ställer jag mig lite frågande till att småhjulen skall bytas på Cameleon, oftast ser de värre ut än vad de är, de ser tråkiga ut direkt när man använt dem någon vecka.
    Säljaren sa att det fastnar småsten i hjulen och att hon tänkt byta dem om hon fortsatt använda vagnen.
  • hannastina

Ok. Nu är jag bugga ägare! Det blev en Cam för 4800:- från -07. Känns som ett ok pris trots att det var utan tillbehör. Tror att jag blir nöjd. Vad behöver man för tillbehör? Åkpåse har jag men parasoll eller vinterhjul eller sommarsuflett???

Tack för att ni orkar med alla mina frågor men är man ny så är man!

• Stargirl
    hannastina skrev 2009-02-02 11:14:34 följande:
    Ok. Nu är jag bugga ägare! Det blev en Cam för 4800:- från -07. Känns som ett ok pris trots att det var utan tillbehör. Tror att jag blir nöjd. Vad behöver man för tillbehör? Åkpåse har jag men parasoll eller vinterhjul eller sommarsuflett???Tack för att ni orkar med alla mina frågor men är man ny så är man!
    Härligt. Det låter som ett bra pris.
    Parasollen älskar jag så det är bra men mugghållaren är ett måste!!! Vinterhjulen är bra om man behöver dem. Det gör nämligen inte jag.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16