• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • straw2008

Tycker båda har bra pris, bra pris på dennya om garantikortet ej är ifyllt.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • hannastina

Jag har köpt en Cam och funderar om jag sa slå till på åkpåse också. Har egentligen en som kommer att funka i liggdelen. Men min son är fyra månader idag och kommer antagligen behöva sittdelen snart och då funkar väl Bugaboos egen bäst. Hur länge kan man använda liggdelen? Och vad ska man ge för en beggad åkpåse?

• modestyclara

hannastina skrev 2009-02-02 20:24:26 följande:

Jag har köpt en Cam och funderar om jag sa slå till på åkpåse också. Har egentligen en som kommer att funka i liggdelen. Men min son är fyra månader idag och kommer antagligen behöva sittdelen snart och då funkar väl Bugaboos egen bäst. Hur länge kan man använda liggdelen? Och vad ska man ge för en beggad åkpåse?
    Jag tycker att det som styr hur länge man har liggdelen är vad barnet vill. Jag har 'sitt-barn' de har aldrig gillat att ligga i vagnen så jag har bytt vid 4 mån... Min begagnat-regel är halva priset
  • pluttmaja

jag e så himla ledsen... När sambon äntligen gick med på en beg bugga så hittar jag ingen.
    Alla är så himla långt bort iväg från mig.
    Enda gången i mitt liv så önskar jag att jag bodde i sthlm, det är tydligen där alla vagnar säljs.

• numberone
    pluttmaja skrev 2009-02-02 21:46:39 följande:
    jag e så himla ledsen... När sambon äntligen gick med på en beg bugga så hittar jag ingen. Alla är så himla långt bort iväg från mig.Enda gången i mitt liv så önskar jag att jag bodde i sthlm, det är tydligen där alla vagnar säljs.
    Det kostar pyyyytte lite att skicka.... men det är klart man vill ju gärna se den om man inte köper av nån som man känner
  • pluttmaja

o sen vet jag inte hur man ska göra med betalningen. Slänger ju inte iväg 5-6000kr på någonannans konto bara sådär... Visst jag e hemskt godtrogen men inte så kanske...

• panzermensch

Be nån jävel gå och snoka på den åt dig

pluttmaja skrev 2009-02-02 21:46:39 följande:
    jag e så himla ledsen... När sambon äntligen gick med på en beg bugga så hittar jag ingen. Alla är så himla långt bort iväg från mig. Enda gången i mitt liv så önskar jag att jag bodde i sthlm, det är tydligen där alla vagnar säljs.
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • pluttmaja

panzermensch skrev 2009-02-02 21:51:29 följande:

Be nån jävel gå och snoka på den åt dig
    måste bara hitta en jävel undra om jag kan sätta ut en annons på blocket efter en...
  • modestyclara

pluttmaja skrev 2009-02-02 21:50:18 följande:

o sen vet jag inte hur man ska göra med betalningen. Slänger ju inte iväg 5-6000kr på någonannans konto bara sådär... Visst jag e hemskt godtrogen men inte så kanske...
    Åh inga problem. Du begär att det skickas med bussgods och efterkrav. Vilket innebär att du hämtar ut vagnen och betalar vid hämtningen till bussgods som i sin tur sätter in pengarna på säljarens konto. En trygg affär. Den andra som mammsens länkade till var ju ett riktigt klipp!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16