• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

Finns ju på tradera!!!

Aprap skrev 2009-02-09 14:50:51 följande:
    helt otroligt..varför måste tillbehören ryka iväg i pris...om man ska ha en bräda med stol så går det på 1500kr...lika bra o köpa en vagn till...
  • Billabong

Shit! Belv närmast chockad nu när jag förstod att de 750 kr jag övervägt att köpa en Tiny Tot för bara är för själva sitsen! Sen kostar själva ståbrädan man sätter den på lika mkt (o liiiiite mer)!!!!! Helt sjukt hur det kan vara så dyrt!
    Usch så besviken jag blir... Känns som att det är lika bra att skita i det och köpa en syskonvagn istället. *Tjurar*

• Kajsan
    FruLidgren skrev 2009-02-09 12:23:29 följande:
    Hur bäddade du i sittdelen?
    Det var ju på våren så jag bäddade inte alls, eller, jo hon låg /satt i en lodger åkpåse.
    Mysigt!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Lille Mammsen

Japp,då har man hämtat upp Bugaboo resbagen+hjulväskan....MYCKET nöjd,fast att den ej har hjul Ska ju bara ha den som Gecko/BEE dammskyddare Super med dessa bagar till detta,har en resebag till min UJ oxå (som den är i just nu) SKIT bra mot damm=slippa damma av till/från =LAAAAT! Mina vagnar rullar ju inte varjedag då jag diggar att åka bil

• modestyclara

Nathalie Löwqvist skrev 2009-02-09 00:17:52 följande:

Får man med madrass till liggdelen när man beställer från babytrader?? Kommer inte ihåg att jag såg någon när jag packade upp min vagn, kanske inte tänkte på det heller då jag satt på sittdelen på en gång och nu ligger kartongen med liggdelen nere i källaren och jag är för lat för att gå ner och kika i röran ;)

/Nathalie
    Japp. Den ligger i liggdelen vid leverans.
  • modestyclara

JennnyT skrev 2009-02-09 13:58:46 följande:

Är lite nyfiken på en sak... Ni som har provat både Frog och Cameleon, vilken tyckte ni bäst om? Froggen anses skönare att köra!? Varför? Är det pga det tjockare handtaget bara, eller skiljer det något mer?Anledningen till att jag frågar är att jag inte alltid gillar att köra min Cam. Den är som lite "struttig". Känns som man liksom trippar runt med den :D Skulle jag bli mer nöjd med en Frog?
    Jag har ju gecko och cam. Gecko och frog påminner ju om varandra... Jag tror det beror dels på handtaget men även på att den är lite stummare i fjädringen. Om jag tvingas välja mellan gecko och cam så väljer jag gecko hundra gånger om. MEN jag vill gärna prova frog också
  • oOrosamarängerOo
    modestyclara skrev 2009-02-09 17:37:41 följande:
    JennnyT skrev 2009-02-09 13:58:46 följande: Jag har ju gecko och cam. Gecko och frog påminner ju om varandra... Jag tror det beror dels på handtaget men även på att den är lite stummare i fjädringen. Om jag tvingas välja mellan gecko och cam så väljer jag gecko hundra gånger om. MEN jag vill gärna prova frog också
    Å jag väljer camen 1000gr om istället för gecko, geckon va silver men camen är guld
    ♥snitt i april♥
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16