• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lisamatilda

Hej! Testar igen:)
    Har en Cam idag och är super nöjd. Väntar tvillingar och undrar hur det går med ryktena som fanns för några år sedan att Bugaboo var på g med tvilling/syskonvagn?

Kram
    Lm

• Champagne77
    Lisamatilda skrev 2009-02-22 21:04:02 följande:
    Hej! Testar igen:)Har en Cam idag och är super nöjd. Väntar tvillingar och undrar hur det går med ryktena som fanns för några år sedan att Bugaboo var på g med tvilling/syskonvagn?KramLm
    Hej tjejen . Kommer du ihåg mig??? Väntar du tvillingar nu? På "egen hand" eller? Stort grattis . *kram*

Sorry för OT...
  • Hannah74

Lycklig77. Brukade du hänga i sutråden? Kommer inte in på ditt konto och kan ej fråga där. Om det är så så hette jag Hannah30 då, men du minns nog inte mej.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Champagne77
    Hannah74 skrev 2009-02-22 21:13:22 följande:
    Lycklig77. Brukade du hänga i sutråden? Kommer inte in på ditt konto och kan ej fråga där. Om det är så så hette jag Hannah30 då, men du minns nog inte mej.
    Svarar i din GB .
  • Lille Mammsen

Vad jag fått höra så finns planerna för detta...dock ligger det på skiss-bordet (hetr/stavas det så?) fortfarande tyvärr!

Hej! Testar igen:)Har en Cam idag och är super nöjd. Väntar tvillingar och undrar hur det går med ryktena som fanns för några år sedan att Bugaboo var på g med tvilling/syskonvagn?KramLm
  • Champagne77
    Jag vet att Sara också efterlyser en sådan vagn och on hoppas fortfarande att den ska dyka upp under våren innan hennes bf . Ni får väl börja med en namninsamling ni två så att det snart kommer en sådan vagn . *kram*
  • Lille Mammsen

Blev såld iallafall...annonsen borta

Shoegirl skrev 2009-02-22 19:55:41 följande:
    Innan hade den ju röd bas med svart sufflett - eller?Den kanske ÄR en Cameleon
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16