• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara

Jag har beställt en sprillans ny marinblå frog (endast sittdel) från kidz idag Nu vet jag inte om jag väntar mest på bebbe eller vagn (leveranstid 5 v ) Men bebben kan ju inte åka i vagnen förrän till hösten ändå...

• Joddan

Ja men det är klart att jag säger...

Men frågan är hur mycket man kan lägga ut den för? Om den nya kostar 1100???
    Finns det folk som lägger ut begagnade ramar? Kanske jag kan hitta en sådan någonstan? Så länge den inte har små hål så är jag nöjd
    modestyclara skrev 2009-02-26 09:45:30 följande:
    Joddan skrev 2009-02-26 09:39:19 följande: Om man anger att det är hål så är det ju helt ok att sälja den, men annars är det ju lite taskigt... Det är några veckors leveranstid på ramen från kidz tyvärr
  • straw2008
    Joddan skrev 2009-02-26 10:04:50 följande:
    Ja men det är klart att jag säger... Men frågan är hur mycket man kan lägga ut den för? Om den nya kostar 1100??? Finns det folk som lägger ut begagnade ramar? Kanske jag kan hitta en sådan någonstan? Så länge den inte har små hål så är jag nöjd
    Sälj den på tradera, då får du ju vad folk tycker att den är värd.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Joddan

Men de är ju riskabelt Hemlis, tänk om jag bara får någon hundring för den...?

• oOrosamarängerOo
    Joddan skrev 2009-02-26 10:14:00 följande:
    Men de är ju riskabelt , tänk om jag bara får någon hundring för den...?
    Sätt reservationspris eller utgå från det du kan tänka dig ta för den. Kan du inte tänka dig sälja den för 100: -så sätt inte ut den för det.
    ★♥snitt 22 april♥★
  • Eofrysina

Hej

Jag hoppas någon här kan hjälpa mig lite. Jag har tyvärr slarvat bort mitt regnskydd till min Gecko. Både regnskydd och myggnät är borta. Kan man höra av sig någonstans för att få köpa nytt?

Jag försökte googla lite på leverantör osv men jag hittade inte rätt.

för övrigt är jag småsur för det här. Jag VET ju att jag lagt det någonstans i huset, men hittar det inte ändå har letat massor och nu har det gått flera månader och jag behöver verkligen ett regnskydd.

• Joddan

Smaaaaart! Har aldrig sålt något på Tradera så jag vet inte riktigt att man kan göra så också...

Men nu kommer ju bebis när som helst. Så jag får nog beställa en ny på kidz först och se till att den kommer innan jag säljer min ram. Bebis kan ju inte åka vagn utan ramen
    SooJuicy skrev 2009-02-26 10:17:52 följande:
    Sätt reservationspris eller utgå från det du kan tänka dig ta för den. Kan du inte tänka dig sälja den för 100: -så sätt inte ut den för det.
  • Kajsan
    modestyclara skrev 2009-02-26 09:47:07 följande:
    Jag har beställt en sprillans ny marinblå frog (endast sittdel) från kidz idag Nu vet jag inte om jag väntar mest på bebbe eller vagn (leveranstid 5 v ) Men bebben kan ju inte åka i vagnen förrän till hösten ändå...
    ÅÅÅ läckert!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • straw2008
    Joddan skrev 2009-02-26 10:14:00 följande:
    Men de är ju riskabelt , tänk om jag bara får någon hundring för den...?
    Fast man får ju det som folk tycker det är värt, det är ju liksom så det är Räcka ut tungan

Tror cameleonram är jätteeftertraktade, de brukar ju efterlysas!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • modestyclara

Joddan skrev 2009-02-26 10:04:50 följande:

Ja men det är klart att jag säger...
    Men frågan är hur mycket man kan lägga ut den för? Om den nya kostar 1100???
    Finns det folk som lägger ut begagnade ramar? Kanske jag kan hitta en sådan någonstan? Så länge den inte har små hål så är jag nöjd
    Absolut. Jag har köpt en extra ram till min cam så att jag kan ha sitt- och liggdel på samtidigt och bara klicka på den jag behöver beroende på vilket barn som ska med... Marknadsför din ram med denna fördel så ska du se att någon nappar!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16