• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Ingrid08

Då får man en lite större/högre sufflett eller?

• Ingrid08

• Lille Mammsen

Lite högre!

Ingrid08 skrev 2009-02-26 01:04:54 följande:
  • bennysson

åååh tänk er hur fint det skulle vara med en sufflett till BEE i landskapstyget från jofotex. mamma på vifta har en bild på det i galleriet för cameleon, men vore ju döläckert med ne suffla till BEE.

Någon som vet var man får tag i tyget? bara hos jofotex? kan man beställa därifrån eller måste man besöka butiken?

• Miss Boring

Renstjärna skrev 2009-02-25 15:57:03 följande:

Puffar för min fråga... Hoppas, hoppas att någon kan svara!
    Japp, det gäller att ha rätta knycken! Tyckte också det var knepigt först! Det lättaste är att adaptern sitter på vagnen. Sen tar du babyskyddet (går lättare med tyngd=babis i) och ser till så grejerna vid fotänden hamnar rätt. Sen håller man upp det röda handtaget som om man skulle lossa stolen från basen samtidigt som du trycker rätt hårt neråt på själva babyskyddets huvudkant. Detta gör man med högerhanden. Vänster hade jag nere vid fotändan på skyddet och höll liksom emot. Efter lite träning går det rätt bra, men jag trodde det var fel på det först!
  • villemina

Tack för era svar här i denna tråden gällande mitt köp av ny eller begagnad Bee!!

Idag bär det av till Toddler för inköp av en NY liten Bee!!!

*glad*

Det blir en BLÅ, eftersom jag är helt såld på den färgen. Kanske en extrasuflett till sommaren sedan.

Tack igen!

• Champagne77
    Lisamatilda skrev 2009-02-23 11:42:48 följande:
    Lycklig77, visst kommer jag ihåg dig:) Ska skriva till dig istället men får man tillträde till ditt konto:) Ja vi får starta en namninsamling eller något:) Man är ju buggabo beroende nu:) Kramis
    Hallå tjejen, har varit bortrest och inte orkat läsa igenom allt... Har svarat dig ,-). Kram
  • Joddan

Någon som vet vart/hur man kan hitta en begagnad ram till cameleon? De nya på Kidz kostar ju 1100!

Jag är SÅ arg på min katt som gjort klösmärken i min ram att jag skulle kunna explodera! Vill ha en hel fin vagn när bebis kommer...
    Eller så kanske jag kan sälja min ram (med två små tiny hål som egentligen inte spelar någon roll) och sedan köpa en helt ny?
    Kan man sälja en ny ram (ej använd) fast med de lilla hålen???
  • modestyclara

Joddan skrev 2009-02-26 09:39:19 följande:

Någon som vet vart/hur man kan hitta en begagnad ram till cameleon? De nya på Kidz kostar ju 1100!
    Jag är SÅ arg på min katt som gjort klösmärken i min ram att jag skulle kunna explodera! Vill ha en hel fin vagn när bebis kommer...

Eller så kanske jag kan sälja min ram (med två små tiny hål som egentligen inte spelar någon roll) och sedan köpa en helt ny?

Kan man sälja en ny ram (ej använd) fast med de lilla hålen???
    Om man anger att det är hål så är det ju helt ok att sälja den, men annars är det ju lite taskigt...

Det är några veckors leveranstid på ramen från kidz tyvärr
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16