• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Suri

JAg ahr en USA-köt cameleon och på den sitter ju selen lite annorlunda. Nu undrar jag om skandinaviska åkpåsarna har hål för midjebältet eller om jag måste köpa åkpåse i USA? Ni som har en bugga-åkpåse, kan någon kolla om det är två hål långt ner på ryggen, ganska mitt på. Hoppas ni förstår.

Läs inte detta www.gutegirl.blogspot.com det är inte ok att hänga ut varandra på FL!!!
  • Billabong

Suri skrev 2009-02-25 23:28:29 följande:

JAg ahr en USA-köt cameleon och på den sitter ju selen lite annorlunda. Nu undrar jag om skandinaviska åkpåsarna har hål för midjebältet eller om jag måste köpa åkpåse i USA? Ni som har en bugga-åkpåse, kan någon kolla om det är två hål långt ner på ryggen, ganska mitt på. Hoppas ni förstår.
    Ja, det är två här nere i sidorna för selen.
  • Billabong

Noas mamma skrev 2009-02-25 23:34:52 följande:

dom nya åkpåsarna ska fungera till dom europeiska vagnarna och till usa vagnarna om jag har förstått de hela rätt iallafall
    Nya åkpåsarna?
    Min är från hösten/vintern för ett år sedan (2007).
  • Noiis

Ja alltså den åkpåsen som jag fick med till min första bugaboovagn var av en "gammal" modell tydligen, för den hade inte dom öppningshålen som behövdes till usa vagnen (blev ett jäkla tjaffs om de när jag sålde den till en som hade en usa vagn, hon hade inte ens frågat innan) har dock ingen koll på årgång! men risken är förmodligen totalt obefintlig att råka få en sådan om man köper en ny i butik!

• Suri
    Billabong skrev 2009-02-25 23:34:43 följande:
    Ja, det är två här nere i sidorna för selen.
    Va bra.
    Då behöver jag inte fundera på det längre. Tack.
    Läs inte detta www.gutegirl.blogspot.com det är inte ok att hänga ut varandra på FL!!!
  • Lille Mammsen

Jag har dom + luft till min Gecko

titti76 skrev 2009-02-25 20:31:38 följande:
    Stort tack! Jag återkommer med resultat! Förresten, kan man köpa till Foam-hjulen från Cam? Skönt med punkteringsfria däck.
  • Lille Mammsen

Nej! Jag har kvar min men köpt Cam sufflett pinnar! Fästerna är samma

Ingrid08 skrev 2009-02-25 22:16:49 följande:
    Om man vill byta till cam sufflett på geckon, måsteman även byta fästen? Samt passar ett cam regnskydd på geckon?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16