• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara
    jmmm skrev 2009-03-01 20:54:04 följande:
    nja terräng var kanske lite överdrivet vi har ju med all enkelhet kunna använda buggan m swirwelhjulen fram på våra trippar men inte asfalt hela tiden då sen e de ju sufletten som tar i, kort rygg på buggan. sen e ju visa sufletter designade på annorlunda vis med högre suflett tex.
    Min favorit paraplyvagn är maclaren. Har den enklaste utan justerbar rygg och mina barn sover sittande i dem vid behov...
  • Senap
    jmmm skrev 2009-03-01 20:54:04 följande:
    nja terräng var kanske lite överdrivet vi har ju med all enkelhet kunna använda buggan m swirwelhjulen fram på våra trippar men inte asfalt hela tiden då sen e de ju sufletten som tar i, kort rygg på buggan. sen e ju visa sufletter designade på annorlunda vis med högre suflett tex.
    Jag har Zapp som extravagn. Mest för att den är liten.
    My sugar is raw
  • m med tre stjärnor

maclaren har vi haft flera stycken av.
    Både techno och quest. Superbra vagnar! (min mans favvo alla kategorier)
    Just nu har vi enbart en quest till vår treåring, mannen har tom kört den i snöslask...
    Jag skulle dock vilja ha en klassisk sulky att ha som bruksvagn...

jmmm skrev 2009-03-01 19:12:38 följande:
    Vi har en bugaboo cam idag till vår nu 2½åriga dotter.Funderar nu på att sälja denav nedanstående anledningar* vill ha en ännu smidigare vagn ihopfälld (inget högt krav)*känner att buggan e onödigt dyr när man använder så lite* hon sover väldigt lite nu för tiden o vill helst gå själv= lite anv.*hon är för lång, e uppe i suflettenDe vi behöver vagn till är*sovstunder*långa sträckor(eller när vi har brått)Våra behovhusvagnsliv=kuperad terräng många ggrsovmöjlighetsvängbara framhjul ( mane ju bortskämd m buggan)liten ihopfälldSå ni som kör/kört bugga, har ni använt er av någon paraply sulky elelr likannde, vad är era erfarenheter etc?Fundera på en chicco liteway, men har inte känt på den i en butik sa hon att dne var väldigt plastig men ändå fårr bäst i test tillsammans med bee, men den känns för dyr för oss i detta läge
  • Kajsan

jmmm

Du ska ha en UJ!!

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • modestyclara
    Kajsan skrev 2009-03-01 21:58:48 följande:
    jmmmDu ska ha en UJ!!
    fast den blir inte liten ihopfälld...möjligen en swift då...
  • Stargirl
    hyperballad skrev 2009-03-01 23:05:49 följande:
    såg nu på toddler.se att de har samma priser som innan på alla bugga sakerna. har beställt snöhjulen - tjohoo!
    Oooops,,,,
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Ingrid08

Jag skulle behöva nya framhjul till min gecko(fjädringen e slut). Kan jag använda cam hjul?

• Stargirl
    Ingrid08 skrev 2009-03-02 08:18:36 följande:
    Jag skulle behöva nya framhjul till min gecko(fjädringen e slut). Kan jag använda cam hjul?
    Javisst kan du det. Inga problem.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Ingrid08

Ngn som vet var jag köper framhjul billigast med tanke på vad dom gått upp i pris.....

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16