• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara
    Katjan skrev 2009-03-02 21:12:49 följande:
    Hur mkt kostar en frog där ifrån? Vilken färg blev det föresten?
    Tror det blir 6500 med frog-hjul. Har inte fått någon prisuppgift på dem än. Då har jag bakhjul redan så det har jag inte beställt....
  • Katjan
    modestyclara skrev 2009-03-02 21:23:31 följande:
    Tror det blir 6500 med frog-hjul. Har inte fått någon prisuppgift på dem än. Då har jag bakhjul redan så det har jag inte beställt....
    Det var inte så farligt pris.. Frog- hjulen är toppen. Har ett par sådana på min cam oxå.
  • modestyclara
    Katjan skrev 2009-03-02 21:32:55 följande:
    Det var inte så farligt pris.. Frog- hjulen är toppen. Har ett par sådana på min cam oxå.
    Nä känns prisvärt helt klart. Marinblå blev det förresten...
  • fru  e

Hej
    Antar att denna fråga ställts förut men jag hittar den inte... Har läst på flera ställen att nya kunder får 50 euro rabatt på Babytrader på Cam + fraktfritt, jag registrerade mig nyss men ser inte rabatten någonstans. Vet någon om detta gäller fortfarande. Tacksam för svar...

• modestyclara

fru e skrev 2009-03-02 21:38:31 följande:

HejAntar att denna fråga ställts förut men jag hittar den inte... Har läst på flera ställen att nya kunder får 50 euro rabatt på Babytrader på Cam + fraktfritt, jag registrerade mig nyss men ser inte rabatten någonstans. Vet någon om detta gäller fortfarande. Tacksam för svar...
    Är lite osäker på om det verkligen är fraktfritt längre. Rabattkoden fick jag via mail efter att jag registrerat mig.
  • Suri

Hjälp..
    Är det hemskt opraktiskt med en vit åkpåse?
    Jag vill ha!!! Men maken tycker det verkar dumt. Jag tycker det mest verkar snyggt

Någon som haft/har vit som kan berätta?

Läs inte detta www.gutegirl.blogspot.com det är inte ok att hänga ut varandra på FL!!!
  • modestyclara
    Suri skrev 2009-03-02 22:01:56 följande:
    Hjälp..Är det hemskt opraktiskt med en vit åkpåse?Jag vill ha!!! Men maken tycker det verkar dumt. Jag tycker det mest verkar snyggt Någon som haft/har vit som kan berätta?
    Jag har inte haft men min teori är:

för bebbe: helt ok (om det inte är en kräkis)
    för större barn som går: inge vidare -då är de ju alltid smutsiga...

om man fäller vagnen och stoppar in i bilen lär den ju lätt bli smutsig också. Men snyggt som sjutton är det med vit...
  • Isanna
    Suri skrev 2009-03-02 22:01:56 följande:
    Hjälp..Är det hemskt opraktiskt med en vit åkpåse?Jag vill ha!!! Men maken tycker det verkar dumt. Jag tycker det mest verkar snyggt Någon som haft/har vit som kan berätta?
    Jag har och det går hur bra som helst, men visst får man tänka lite, en korv på stan sittandes i vagnen är ett no-no.
  • Suri
    modestyclara skrev 2009-03-02 22:05:37 följande:
    Jag har inte haft men min teori är: för bebbe: helt ok (om det inte är en kräkis) för större barn som går: inge vidare -då är de ju alltid smutsiga... om man fäller vagnen och stoppar in i bilen lär den ju lätt bli smutsig också. Men snyggt som sjutton är det med vit...
    Hmm du har säkert rätt... Suck.
    Jag köper alltid så opraktiska saker. Tycker mannen. Förutom vagnen då, den älskar han.
    Läs inte detta www.gutegirl.blogspot.com det är inte ok att hänga ut varandra på FL!!!
  • Suri
    Isanna skrev 2009-03-02 22:11:26 följande:
    Jag har och det går hur bra som helst, men visst får man tänka lite, en korv på stan sittandes i vagnen är ett no-no.
    Näää, man kan ju inte ha ketchup överallt...
    Fast det kanske är lite tråkigt? Eller så får ungen äta korven utan ketchup.

Är det "lätt" att tvätta åkpåsen? (kanske en urkorkad fåga)
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16