• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Fröken Småland
    Ingrid08 skrev 2009-03-02 20:08:07 följande:
    Är det lätt att byta hjulen själv?
    Som att byta en glödlampa ungefär
    Nytt namn - samma gamla gris
  • Fröken Småland
    Lina1 skrev 2009-03-02 20:20:29 följande:
    Iiiihhh nu har jag beställt en cam från Pramworld fanns inte färgen jag ville ha så istället för att vänta 10 dagar extra på lev så fick det bli dark grey bas och pink top Om dom skickar idag finns det NÅN möjlighet att ha vagnen till helgen?Beställde en P&T från PW för ett år sedan men då vart det massa problem med frakten så det tog nästan 3 v innan jag fick hem vagnen det vill jag inte vara med om igen
    Det tror jag absolut. Min P&T från Pramworld kom efter två-tre dagar tror jag
    Nytt namn - samma gamla gris
  • modestyclara
    Ingrid08 skrev 2009-03-02 20:08:07 följande:
    Är det lätt att byta hjulen själv?
    Hur lätt som helst. Bara att klicka loss de gamla och klicka dit de nya...
  • modestyclara
    Lina1 skrev 2009-03-02 20:20:29 följande:
    Iiiihhh nu har jag beställt en cam från Pramworld fanns inte färgen jag ville ha så istället för att vänta 10 dagar extra på lev så fick det bli dark grey bas och pink top Om dom skickar idag finns det NÅN möjlighet att ha vagnen till helgen?Beställde en P&T från PW för ett år sedan men då vart det massa problem med frakten så det tog nästan 3 v innan jag fick hem vagnen det vill jag inte vara med om igen
    Inte omöjligt alls. Be om kollinr så kan du följa vagnens resa
  • MammatillO

Modestyclara:

Visst hade du beställt i torsdags på kidz en frog eller var det bara frog chassit ?

När tror du man kan förvänta sig att få hem sitt frogchassi?

• modestyclara
    MammatillO skrev 2009-03-02 20:46:54 följande:
    Modestyclara:Visst hade du beställt i torsdags på kidz en frog eller var det bara frog chassit ?När tror du man kan förvänta sig att få hem sitt frogchassi?
    Jag beställde en hel frog... dock var klädsel och framhjul 2-5 v leveranstid på... själva chassit tror jag de kan skicka rätt snabbt. Men bäst är ju att fråga PM hon har ju kontakter på msn
  • MammatillO

Ska hålla utkik här i kväll och se om PM dyker upp

modestyclara skrev 2009-03-02 20:59:42 följande:
    Jag beställde en hel frog... dock var klädsel och framhjul 2-5 v leveranstid på... själva chassit tror jag de kan skicka rätt snabbt. Men bäst är ju att fråga PM hon har ju kontakter på msn
  • modestyclara
    MammatillO skrev 2009-03-02 21:08:02 följande:
    Ska hålla utkik här i kväll och se om PM dyker upp
    Hon var och rapade planka för ett tag sedan Men verkar inte så förtjust i betan...
  • Katjan
    modestyclara skrev 2009-03-02 20:59:42 följande:
    Hur mkt kostar en frog där ifrån? Vilken färg blev det föresten?
  • MammatillO

Vem sjutton gillar betan?

PM Var ääääääääääääääär du!? sluta muttra för betan du är inte den enda som inte gillar detta ;)

modestyclara skrev 2009-03-02 21:11:22 följande:
    Hon var och rapade planka för ett tag sedan Men verkar inte så förtjust i betan...
    modestyclara skrev 2009-03-02 21:11:22 följande:
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16