• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • MammatillO

Tycker inte alls den blir skitig fort :)

Haft den länge nu och inte en enda smutsfläck är det på den :)

Suri skrev 2009-03-02 22:01:56 följande:
    Hjälp..Är det hemskt opraktiskt med en vit åkpåse?Jag vill ha!!! Men maken tycker det verkar dumt. Jag tycker det mest verkar snyggt Någon som haft/har vit som kan berätta?
  • Suri
    MammatillO skrev 2009-03-02 22:19:50 följande:
    Tycker inte alls den blir skitig fort :) Haft den länge nu och inte en enda smutsfläck är det på den :)
    Å så trevlig information.

Jag tänkte på det med korv-i-vagnen-problemet. Äter ungarna ofta i sin vagn? Jag är själv ingen korvmänniska, äter isåfall på ett "gå in ställe". Om det inte är sommar. Och då har man ju inte åkpåsen. Problemet löst.
    Läs inte detta www.gutegirl.blogspot.com det är inte ok att hänga ut varandra på FL!!!
  • MammatillO

När sonen blir så pass stor att han ska käka korv själv får han lyfta sin fina rumpa från vagnen och stå 100 meter ifrån den *S*

Suri skrev 2009-03-02 22:26:49 följande:
    Å så trevlig information.Jag tänkte på det med korv-i-vagnen-problemet. Äter ungarna ofta i sin vagn? Jag är själv ingen korvmänniska, äter isåfall på ett "gå in ställe". Om det inte är sommar. Och då har man ju inte åkpåsen. Problemet löst.
  • Suri
    MammatillO skrev 2009-03-02 22:31:51 följande:
    När sonen blir så pass stor att han ska käka korv själv får han lyfta sin fina rumpa från vagnen och stå 100 meter ifrån den *S*
    Läs inte detta www.gutegirl.blogspot.com det är inte ok att hänga ut varandra på FL!!!
  • panzermensch

Här har ni hon som använder buggan som matstol när man är ute och äter Så bekvämt! Och de sitter ju riktigt i den Perfekt i typ kungshallen när man slänger i sig lunch.. dock matade jag henne Så mycket litar jag inte på henne

I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • Senap
    Suri skrev 2009-03-02 22:26:49 följande:
    Å så trevlig information. Jag tänkte på det med korv-i-vagnen-problemet. Äter ungarna ofta i sin vagn? Jag är själv ingen korvmänniska, äter isåfall på ett "gå in ställe". Om det inte är sommar. Och då har man ju inte åkpåsen. Problemet löst.
    Jag är stenhård på att vi äter tillsammans i lugn och ro och inte på språng.
    Men jag är ju en av de mer nitiska föräldrarna vad det gäller kosthållning och matvanor. {#lang_emotions_embarassed}
    Däremot så har vi använt vagnen som barnstol på restaurang några gånger då de inte haft någon tillgänglig.

Sedan så får mina ungar använda sina saker. Köper jag vitt så får jag antingen tvätta eller leva med att de har fläckar som inte går bort.
    My sugar is raw
  • Stargirl
    Suri skrev 2009-03-02 22:01:56 följande:
    Hjälp..Är det hemskt opraktiskt med en vit åkpåse?Jag vill ha!!! Men maken tycker det verkar dumt. Jag tycker det mest verkar snyggt Någon som haft/har vit som kan berätta?
    Vi har haft sandfärgad och rosa åkpåse och tvättade dem inte oftare än andra färger. Blir det fläckar så kan man ju lätt tvätta påsen i tvättmaskinen. Våga köpa en offwhite åkpåse tycker jag.....så fint !!! {#lang_emotions_heart}
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Suri

Japp, nu äger man en vit åkpåse!

Fyndade på tradera, ibland har man tur. Så glad. Nu är både mannen och jag nöjda. Kan det bli bättre? Sonen är självklart överlycklig också.

• Suri
    Stargirl skrev 2009-03-03 08:57:38 följande:
    Vi har haft sandfärgad och rosa åkpåse och tvättade dem inte oftare än andra färger. Blir det fläckar så kan man ju lätt tvätta påsen i tvättmaskinen. Våga köpa en offwhite åkpåse tycker jag.....så fint !!!
    ja, jag vågade! (löjligt glad)
    Kommer att bli sååå snyggt till min röda cam.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16