• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • majken70

Letar m ljus å lykta efter mått på Cameleon. Hittar inte, nån som kan hjälpa mig? Tack på förhand!

• Ingrid08

Fjädringen på mina framhjul e dåliga (Gecko), om jag ska köpa nya, köper jag då cam hjul? Är det ngn skillnad?

• modestyclara
    majken70 skrev 2009-03-02 17:18:49 följande:
    Letar m ljus å lykta efter mått på Cameleon. Hittar inte, nån som kan hjälpa mig? Tack på förhand!
    Gå in på bugaboo.com produkter comparison chart så står måtten där... går tyvärr inte att länka in på sidan....
  • Fröken Småland
    Ingrid08 skrev 2009-03-02 18:26:41 följande:
    Fjädringen på mina framhjul e dåliga (Gecko), om jag ska köpa nya, köper jag då cam hjul? Är det ngn skillnad?
    Skillnaden är att Cameleons swivelhjul har ställbar fjädring. Båda passar på din Gecko.
    Nytt namn - samma gamla gris
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-03-02 18:57:09 följande:

Skillnaden är att Cameleons swivelhjul har ställbar fjädring. Båda passar på din Gecko.
    Men det går att beställa nya gecko-hjul också om du hellre vill ha det... fråga ex kidzshop.se
  • mamma på vift

Vet att detta varit uppe innan, men hittar inte svaret just nu.

Hur högt är frogens handtag från marken? Funderar på att byta ut mitt camchassi men funderar på om jag kommer tycka att ett frog chassi blir för lågt.

Min blogg om livet som 2 barns mamma www.mammapavift.blogspot.com/
  • hyperballad
    Svar på #7345
    Ingrid08 skrev 2009-03-02 08:32:07 följande:
    Ngn som vet var jag köper framhjul billigast med tanke på vad dom gått upp i pris.....
    kolla toddler, de hade inte ändrat priserna igår!
  • sabina81

Angående priser och att köpa nya framhjul. Mina framhjul till Geckon här hemma var helt slut. Både i fjädring och själva materialet på hjulet var slutkört.
    På NK-Kids hade dem kvar dem gamla priserna. Så om man nu bor i Stockholm kan man skynda dit och handla.
    Är super nöjd med dem nya hjulen. Lika lättkörd som tidigare.

• Ingrid08

Är det lätt att byta hjulen själv?

• Lina1

Iiiihhh nu har jag beställt en cam från Pramworld fanns inte färgen jag ville ha så istället för att vänta 10 dagar extra på lev så fick det bli dark grey bas och pink top
    Om dom skickar idag finns det NÅN möjlighet att ha vagnen till helgen?
    Beställde en P&T från PW för ett år sedan men då vart det massa problem med frakten så det tog nästan 3 v innan jag fick hem vagnen det vill jag inte vara med om igen

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16