• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-12-18 23:48:52 följande:
    nänä...blanda inte in mig!!
    hahaha skraj eller???? nähä jag lääääser tillbaka
  • orzia1

jag hänger int heller med,mer än att där var ngn som köpte vagnarna straw köpte nog 2 (en till sig o en till en kompis tror jag hon skrev) ,men om det är hon som sålde vidare har jag inte fattat,och eg orkar jag inte bry mig Jag hoppas på att han hittar fler till mellandagarna

*den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • Emmsan
    straw2008 skrev 2008-12-18 22:44:50 följande:
    Svensk avundsjuka verkar sticka absolut mest, urk detta blev en till början rolig affär med en jävligt sur eftersmak. Undra om alla hade fått samma kritik eller om jag som stått utanför affären i nästan 3h ska ta det personligt?
    hahaha tycker du har gjort ett BRA KÖP !!!!! grattis grattis  man ska inte bry sej så mycket om vad andra säger o tycker.. herregud skulle man göra det så skulle du ju fått stanna hemma för att LÅTA ngn annan få en vagn!! hade jag själv varit där hade jag köpt hela hans lager o sålt dyrare sen
  • Emmsan
    Emmsan skrev 2008-12-18 23:59:28 följande:
    hahaha tycker du har gjort ett BRA KÖP !!!!! grattis grattis  man ska inte bry sej så mycket om vad andra säger o tycker.. herregud skulle man göra det så skulle du ju fått stanna hemma för att LÅTA ngn annan få en vagn!! hade jag själv varit där hade jag köpt hela hans lager o sålt dyrare sen
    hmm vilken egoist jag är... hihi
  • imaj
    straw2008 skrev 2008-12-18 22:44:50 följande:
    Svensk avundsjuka verkar sticka absolut mest, urk detta blev en till början rolig affär med en jävligt sur eftersmak. Undra om alla hade fått samma kritik eller om jag som stått utanför affären i nästan 3h ska ta det personligt?
    Det är väl den kära Jantelagen som talar .... Inget att ta personligt utan snarare så att de flesta är irriterade på att han inte tog fram fler vagnar. Men jag säger fortfarande Grattis till din "vinst"! Hade ändå inte kunnat vara där och slås !
  • imaj
    Emmsan skrev 2008-12-19 00:00:35 följande:
    hmm vilken egoist jag är... hihi
    Man måste ju ofta vara det i den här världen ... Ingen som bryr sig om en annars Räcka ut tungan haha!
  • Emmsan
    imaj skrev 2008-12-19 00:03:56 följande:
    Man måste ju ofta vara det i den här världen ... Ingen som bryr sig om en annars  haha!
    såå sant såå sant kramizzzzzz
  • Lille Mammsen

Ingen som vet vad Gecko klädsel kostade på REAn idag...o vilka färger som fanns!!! Och om dom har öppet imorron?

• Isanna

Hur är det med den off-whita klädseln, har ni sett några begagnade nån gång? Eller är det bara att köpa en ny som gäller?

• Mamman till två

nu hoppar jag bara in,..
    ..men var är det rea på klädslar???... tröttnat på svart & rött nu efter 3 månader - här behöver förnyas!!

Lille Mammsen skrev 2008-12-19 00:30:18 följande:
    Ingen som vet vad Gecko klädsel kostade på REAn idag...o vilka färger som fanns!!! Och om dom har öppet imorron?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16