• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • straw2008

Kan ni ge er?

Det är jag som köpt vagnarna o det råkar vara jag som bestämmer vad jag ska göra med de, jag tycker skitsynd om alla som inte fick någon vagn men mina affärer är väl mina affärer?

Rätt ruttet att snacka skit när ni vet att jag skriver o läser här.

Kan inte dra andra slutsatser än att ni är bittra och avundsjuka.

Så? slut på debatten ? Alla nöjda o glada jag hade faktiskt önskat att ALLA fick vagnar, så många de absolut ville ha?

• panzermensch

Den som köper den ser ju det som bra för de fått den billigare = Smart för dem.. även smart för säljaren så är win win. Så det bråkar jag inte över

Enda jag stör mig på är att han i telefon lovat att det fanns FLERA vagnar.

mamma2003 skrev 2008-12-18 22:41:40 följande:
    Jag vill förtydliga att Bugaboo inte på något vis är unika när det gäller prispolicy, men eftersom det är deras varor vi diskuterar så vill jag passa på att kritisera dem. För övrigt uppmuntrar jag lite företagsamhet och mod, och vill passa på att gratulera vår företagsamma entrepenör. Varför spelar förresten förste ägarens inköpspris roll? Det är väl vad jag tycker den är värd som avgör om jag tycker att jag gjort ett gott köp eller inte? För min del är det ointressant om det är Bugaboo, barnbutiken eller en privatperson som tjänar sig en hacka på mina surt förvärvade slantar, bara jag är nöjd med priset jag betalat och produkten jag köpt.
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch

Jag bråkar inte inte om dig. Tycker folk ska lägga ner med. Jag surar över gubbfan som ljuger i telefon om antal vagnar, osv sov och delar skulle finnas mm. Fanns inga klädslar, ramar etc som han lovat i telefon.

straw2008 skrev 2008-12-18 22:41:43 följande:
    Kan ni ge er? Det är jag som köpt vagnarna o det råkar vara jag som bestämmer vad jag ska göra med de, jag tycker skitsynd om alla som inte fick någon vagn men mina affärer är väl mina affärer? Rätt ruttet att snacka skit när ni vet att jag skriver o läser här. Kan inte dra andra slutsatser än att ni är bittra och avundsjuka. Så? slut på debatten ? Alla nöjda o glada jag hade faktiskt önskat att ALLA fick vagnar, så många de absolut ville ha?
  • Senap

Jag förstår inte problemet. Alla hade samma chans. Vid utförsäljning kan man behöva köa.
    Inget nytt.
    Trist att säljaren menade att en massa vagnar var 3 st men men... That's life.

My sugar is raw
  • Ia 70
    Kan ni ge er? Det är jag som köpt vagnarna o det råkar vara jag som bestämmer vad jag ska göra med de, jag tycker skitsynd om alla som inte fick någon vagn men mina affärer är väl mina affärer? Rätt ruttet att snacka skit när ni vet att jag skriver o läser här. Kan inte dra andra slutsatser än att ni är bittra och avundsjuka. Så? slut på debatten ? Alla nöjda o glada jag hade faktiskt önskat att ALLA fick vagnar, så många de absolut ville ha?
    Sorry da
    Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • straw2008

Svensk avundsjuka verkar sticka absolut mest, urk detta blev en till början rolig affär med en jävligt sur eftersmak.

Undra om alla hade fått samma kritik eller om jag som stått utanför affären i nästan 3h ska ta det personligt?

• panzermensch

Han sa dock att det skulle finnas minst 5 framplockade varje timme under öppettiden så han menade nog inte 3 totalt haha

Shoegirl skrev 2008-12-18 22:44:03 följande:
    Jag förstår inte problemet. Alla hade samma chans. Vid utförsäljning kan man behöva köa. Inget nytt. Trist att säljaren menade att en massa vagnar var 3 st men men... That's life.
  • panzermensch

Tror nog folk är mer sura för antalet vagnar som lovades mm var lögn Såg btw när ni kom för satt i bilen i värmen själv Visste dock inte att ni skulle dit för ni gick in haha Satt där tills de första började köa ute i kylan, vägrade frysa.

straw2008 skrev 2008-12-18 22:44:50 följande:
    Svensk avundsjuka verkar sticka absolut mest, urk detta blev en till början rolig affär med en jävligt sur eftersmak. Undra om alla hade fått samma kritik eller om jag som stått utanför affären i nästan 3h ska ta det personligt?
  • MammatillO

varför skulle jag eller någon annan som har en bugga redan vara bittra och avundsjuka? sen skulle jag nog ändå inte farit dit oavsett om jag kunde eller inte .:)

[/citat]
    [citat]
  • panzermensch

Nej ska fan sova bort min tandvärk Har en kind stor som.. ja hela ansiktet

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16