• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Ia 70
    Det ljuva livet skrev 2008-12-19 09:08:14 följande:
    Attans den funkade ju inte. Så här då?kidzshop.jetshop.se/pub_images/original/produ...
    Jag har en Lodge bunker o tycker att den funkar bra Mysig som bara den Men nu e dotterna så stor att hon inte anv. åkpåse så ofta.
    Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • Det ljuva livet
    Ia 70 skrev 2008-12-19 09:10:37 följande:
    Jag har en Lodge bunker o tycker att den funkar bra Mysig som bara den Men nu e dotterna så stor att hon inte anv. åkpåse så ofta.
    Åh, du vet jag vilket åkpåse jag ska köpa. Funkar den som enda åkpåse?
  • Ia 70
    Det ljuva livet skrev 2008-12-19 09:12:33 följande:
    I o med att det e två lager så fungerar den bra, både på vintern, våren o hösten. Dock har jag fler åkpåsar än denna.
  • Det ljuva livet
    Ia 70 skrev 2008-12-19 09:14:39 följande:
    I o med att det e två lager så fungerar den bra, både på vintern, våren o hösten. Dock har jag fler åkpåsar än denna.
    Okej! Ska få bebis i april och så är man ju lite osäker på hur vädret kommer att vara.
    Hur funkar den i duggregn?
  • Ia 70
    Det ljuva livet skrev 2008-12-19 09:16:23 följande:
    Okej! Ska få bebis i april och så är man ju lite osäker på hur vädret kommer att vara.Hur funkar den i duggregn?
    Helt okey, trots materialet så är den vattenavisande, men jag sätter alltid på regnskydd på vagnen när det regnar. Leia föddes i slutet av april, det var då för varmt för åkpåse, räckte med filt, men du  kanske bor norröver?
  • Lille Mammsen

Fast man brukar oftast sätta på regnskydd på vagnen då....... iallafall jag!

Okej! Ska få bebis i april och så är man ju lite osäker på hur vädret kommer att vara.Hur funkar den i duggregn?
  • Lille Mammsen

Lodger wrap kan ju va nått till ett vår barn.........
    Det ljuva livet skrev 2008-12-19 09:12:33 följande:

• oOrosamarängerOo
    Både april och maj har jag haft lodger åkpåse: bugaboos, lodger bunker och oth (har varit så kallt ibland i april´) och bor i Sthlm. Brukar ´göra så att när det är mildare väder BARA ha åkpåse till bebis i liggdel, alltså ingen overall eller sånt utan vanliga inne kläder...bekvämast
  • bubbli

hjälp!!! liggdelen på min gecko liksom "vickar" och känns jätteostadig?! ska det vara så?

det vickar i själva fästet där man klickar fast ramen i chassit.
    dessutom lutar liggdelen ganska mycket framåt/nedåt,lägger man en bäbis däri kommer hon ju stå på huvudet?
    är detta något vanligt fel,eller?

• Jolley

bubbli skrev 2008-12-19 10:42:07 följande:

hjälp!!! liggdelen på min gecko liksom "vickar" och känns jätteostadig?! ska det vara så? det vickar i själva fästet där man klickar fast ramen i chassit.dessutom lutar liggdelen ganska mycket framåt/nedåt,lägger man en bäbis däri kommer hon ju stå på huvudet? är detta något vanligt fel,eller?
    Sådär var min och jag gick tillbaka till butiken med den o fick en helt ny ram, då blev den som ny igen. Det ska vicka liiiite, men inte mycket. Det ska inte luta i liggdelen, då är det nåt galet.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16