• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Riala

Liinda83 skrev 2008-12-19 13:55:35 följande:

Kajsan skrev 2008-12-19 13:40:02 följande:
    TACKAR! Så...Vilken är bäst?????
    Jag har en BeAll, den stora, och jag hade inte klarat mig med en mindre, överpackare som jag är ;)

Nä, men allvarligt så hade jag inte det, jag har en 5månaders som ska ha flaska&tetraNan och blöjor&våtservetter plus en 3½åring som behöver pyssel&knåp och nån bil med sig när vi ska ut på stan. Och sen varsitt ombyte för eventuell olycka plus allt det vanliga man har i handväskan..
  • panzermensch

Tror hon sa att ringde och de sen skickade en ny och då valde hon annan färg

myHappiness skrev 2008-12-19 18:16:25 följande:
    Varför svara inte kidshop på mail? visst var det nån här som hade beställt en brun suflett därifrån? Har du hunnit få den än? Har väntat o väntat och inget email besvaras om de fått in den än... Ledsnar snart.
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • imaj
    myHappiness skrev 2008-12-19 18:16:25 följande:
    Varför svara inte kidshop på mail?visst var det nån här som hade beställt en brun suflett därifrån? Har du hunnit få den än? Har väntat o väntat och inget email besvaras om de fått in den än... Ledsnar snart.
    V hjärtar J beställde en därifrån men den kom bort i posten (skickades 9/12) tror jag det var, så hon fick en annan istället... Konstigt att du inte har fått din än, hon beställde t.o.m. efter dig....
  • imaj
    Kajsan skrev 2008-12-19 13:40:33 följande:
    Faaan vad jag sanar min cam!
    Du kommer nog sakna den ännu mer när du hör det här: Wallaboon sitter perfekt i camen och det är svinsnyggt! .... Var bara tvungen att retas lite
  • lilla skrutten

hej hej!!! Ny här på familjeliv och är i full gång i jakten efter barnvagn. Har nu bestämt mig för en cam. Har suttit och bläddrat fram och tillbaka i dessa bugga trådar och även i alla bildtrådar med helt otroligt fina bilder. Nu undrar jag om ngn vet om det är ngn som säljer sufletter, sina begagnade el. säljer nya. Tänker så klart på dem med roliga mönster...:=)

• Kajsan
    imaj skrev 2008-12-19 18:55:57 följande:
    Du kommer nog sakna den ännu mer när du hör det här: Wallaboon sitter perfekt i camen och det är svinsnyggt! .... Var bara tvungen att retas lite
    Äähhhhh...lägg ägg!

Nämen jag skickade tillbaks Wallaboon, gillade faktiskt inte den alls
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • myHappiness
    imaj skrev 2008-12-19 18:53:53 följande:
    V hjärtar J beställde en därifrån men den kom bort i posten (skickades 9/12) tror jag det var, så hon fick en annan istället... Konstigt att du inte har fått din än, hon beställde t.o.m. efter dig....
    Hmmm, var är thj när man behöver henne, var så bra att ha henne här...
  • imaj
    Kajsan skrev 2008-12-19 19:03:34 följande:
    Äähhhhh...lägg ägg! Nämen jag skickade tillbaks Wallaboon, gillade faktiskt inte den alls
    Haha ... Jaha, själv så tycker jag jättemycket om den! Vilken färg var det du beställde?
  • Kajsan
    imaj skrev 2008-12-19 19:06:34 följande:
    Haha ... Jaha, själv så tycker jag jättemycket om den! Vilken färg var det du beställde?
    Den bruna, den var inte vidare fin i brunt tyckte den såg smutsgrå ut
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16