• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-12-19 19:16:25 följande:
    Den bruna, den var inte vidare fin i brunt tyckte den såg smutsgrå ut
    Förlåååt om det var brun du köpte
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • MammatillO

Någon snäll dam här inne som vill lägga upp min bild i BT som jag har i mitt galleri på offwhite suffla och offwhite åkpåse ;)

• MammatillO

Jag beställde min kring 9 december men den hade inte kommit efter prick en vecka , då ringde jag och sa det ! så dom skulle kolla om dom hade en till brun suffla i lagret men jag ångrade mig och tog Offwhite ist och den kom dagen efter jag hade ringt .:)

myHappiness skrev 2008-12-19 18:16:25 följande:
    Varför svara inte kidshop på mail?visst var det nån här som hade beställt en brun suflett därifrån? Har du hunnit få den än? Har väntat o väntat och inget email besvaras om de fått in den än... Ledsnar snart.
  • myHappiness
    V hjärtar J skrev 2008-12-19 19:50:05 följande:
    Jag beställde min kring 9 december men den hade inte kommit efter prick en vecka , då ringde jag och sa det ! så dom skulle kolla om dom hade en till brun suffla i lagret men jag ångrade mig och tog Offwhite ist och den kom dagen efter jag hade ringt .:)
    jag beställde 20/11 och väntar fortfarande på leveransbesked. De hade inga inne när jag beställde. Däremot har de offwhite inne, och de brukar ju vara snabba att skicka.
  • MammatillO

Oj , Jag fick först ett mail att det kunde ta mellan 2-4 veckor innan leverans ! men efter en vecka efter det första mailet skrev dom att dom skickat min vara , men efter 1 vecka började jag undra och då ringde jag dit ist.

myHappiness skrev 2008-12-19 19:54:36 följande:
    jag beställde 20/11 och väntar fortfarande på leveransbesked. De hade inga inne när jag beställde. Däremot har de offwhite inne, och de brukar ju vara snabba att skicka.
  • myHappiness
    V hjärtar J skrev 2008-12-19 20:13:19 följande:
    Oj , Jag fick först ett mail att det kunde ta mellan 2-4 veckor innan leverans ! men efter en vecka efter det första mailet skrev dom att dom skickat min vara , men efter 1 vecka började jag undra och då ringde jag dit ist.
    Kan det vara så att de aldrig skickat den med råkade slänga iväg ett levmail? Skumt.
  • MammatillO

Kan vara så , Lite trist då jag velat ha en Brun suffla länge men orkade inte höra från dom " den finns tyvärr inte kvar i lagret" så jag tog en offwhite istället .

myHappiness skrev 2008-12-19 20:20:52 följande:
    Kan det vara så att de aldrig skickat den med råkade slänga iväg ett levmail? Skumt.
  • mammatill2härligavildar

En fråga. Nån som minns när man ska ställa om fjädringen på sin cam? Orkar inte med att leta fram bruksanvisningen så här på fredagskvällen=)

• Ia 70

KIDZ SHOP: Jag har beställt en vara fr Kidz shop o inte hört ett dyft fr dem? Mejlar o mejlar?? Inget svar om min beställning?

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • MammatillO

Ring istället , det gjorde jag och allt ordnade sig :)

Ia 70 skrev 2008-12-19 20:57:18 följande:

KIDZ SHOP: Jag har beställt en vara fr Kidz shop o inte hört ett dyft fr dem? Mejlar o mejlar?? Inget svar om min beställning?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16