• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • blingring

Noasmammma: Jag tycker inte Natali brukar svara. Har även mailat henne andra "jobbmail" o de fick jag oxå vänta på svar me.

• medea08

Ia 70 skrev 2008-12-19 20:57:18 följande:

KIDZ SHOP: Jag har beställt en vara fr Kidz shop o inte hört ett dyft fr dem? Mejlar o mejlar?? Inget svar om min beställning?
    Känner igen det där. Beställde en suflett i juni, då jag fortfarande inte (trots upprepade mail och löften om att få den) fått den i oktober (!) gav jag upp och avbeställde den.
  • Noiis
    blingring skrev 2008-12-19 23:14:56 följande:
    Noasmammma: Jag tycker inte Natali brukar svara. Har även mailat henne andra "jobbmail" o de fick jag oxå vänta på svar me.
    vad synd
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • FridaLee
    Trist att så många haft problem med kidz shop, vet att det dröjt lite ibland när jag mailat men har aalltid fått bra svar och hjälp med mina frågor och de varor jag köpt har gått smidigt att få hem. så jag är nöjd med dem
  • orzia1

Vilka fina bilder i bildtråden

*den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • MammatillO

Någon som har en Petunia Pickle Bottom ? har lite frågor

Är den "lagom" stor och inte stöter i sittdelen när man ska ändra läge på den ?

Är det bra med plats för att ha med ( tre smågosedjur,snuttefilt,en barnmats burk och pipmugg + blöjor och ett paket med tvättlappar ,eventuellt få plats med en body+byxa)

• Ia 70

Ja hade problem med Kidz en gång förrut med, men efter många om om men ringde de o allt löste sig, o jag tjänade lite på strulet med, men lite tråkigt när man inte får kontakt via meljen, skulle vara så smidigt om det fungerade. Men jag vill poängtera att jag fortfarande inte är missnöjd med dem

AnitaAndersson skrev 2008-12-20 09:20:51 följande:
    Är det billigare med Bugaboo delar på nätet?
    Bontiaffären o Kidzshop har samma priser på delar vad jag sett, men på nätet blir det ju oftast en fraktavgift. Men på nätet ex Blocket/Tradera kan man hitta "som nya delar" eller helt nya o då kan man ju tjäna lite på det.
    Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • Sogu

Vad är maxlängden på ett barn för att det ska kunna sitta i sittdelen på cameleon/frog/gecko? Alltså hur lång kan man vara utan att slå i suffletten?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16