Smink smink smink!
Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!
Här hittar du massor av bra länkar till webshoppar och information i TS:
www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html
Här har vi föregående tråd:
www.familjeliv.se/Forum-5-73/m36118235.html
Mitt tips den här omgången är Urban Decays ögonskuggor! Jag köpte deras Box of shadows och kvalitén på skuggorna är fantastisk. En del är krämiga en del lite torra, men alla är pigmentrika. Jag kommer definitivt prova fler av Urban Decays ögonskuggor.
Mitt andra tips är ett nygammalt. Jag har nu varit ute och virrat i mascaradjungeln snart ett år. Jag förstår inte varför. Jag hade en kanonmascara, varför lägger jag pengar på andra trots att jag är nöjd med Max Factors Masterpiece (både orginal och max)? Jag fullständigt älskar denna mascara. Så nu kommer jag hålla mig till denna (ett tag).
Jag bloggar också... kolla gärna in.
www.svalmarkskan.blogg.se
Här är det mycket FOTD men ibland lite annat, men det är alltid skönhetsrelaterat.
Så nu kör vi igen!