• MariaK

Trådträff Mars 09

hehe: Klart du ska komma!!!!! Ska försöka få tag i kicko o se om hon har tid o komma in hit o hjälpa oss

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK
    LISTA PÅ OSS SOM KOMMER PÅ TRÄFFEN I STOCKHOLM!!!!

Lycklig 77 / Milo / Moa
  • MariaK

Nu är det bara o fylla på

• MariaK

Noah är så liten så han kan säkert sitta i babyskydd Gör tom Milo ibland ännu

• MariaK

Längden spelar  inte så stor roll. Benen kan hänga utanför o dingla   Bara inte han överskrider vikten o jag tror att det är 15 kg eller nått o det klarar väl lillfisen Noah

• MariaK
    Hedebris skrev 2008-12-29 09:13:58 följande:
    men det kan väll inte stämma helt. julia väger ju bara 14.. skulle hon kunna sitta i ett babyskydd? hon är ju längre än en meter
    ne det kan hon inte!!!!! De får ju inte ha huvet ovanför kanten så visst spelar längden roll men det är nog ingen fara på våra små.  Tror Moa satt i sin babyskydd när hon var 1 ½ en gång när vi skulle på bröllop o det gick bra.
  • MariaK
    Hedebris skrev 2008-12-29 10:56:06 följande:
    nu får jag ångest... tänker på att vi kommer vid 22.00 och barnen alltid somnar 19.00. Hur pass bökigt är det?
    Jag o kicko pratade med om det men den helgen får bli som den blir helt enkelt!!!!! Mina barn somnar med alltid vid sju men det löser sig alltid . Tror de kommer va vakna på tåget o sen somnar de bums när vi lägger dem!!!! Perfekt. Eller så är de vakna halva natten men det är ju bara en kväll...........
  • MariaK

Vill inte på nått vis va otrevlig men varför Måste Björn o Julia följa med då??????? Det blir ju bara dyrare för er o krabbigare.

• MariaK

Jag har satt in pengar till kicko så jag tror du med ska göra det??????

• MariaK
    Jen ny skrev 2008-12-29 14:35:07 följande:
    Jag ska väl bo på samma hotell som de? Eller har ni alla redan bokat? Visste inte det i sådant fall...Aja, vilken tid åker ni hem på söndagen då?
    Nedå vi har inte bokat hotell ännu!!!!! Bara biljetterna!!!!!! Vi återkommer med hotellet. Men det förslaget som kicko hade för ett tag sen var ju bra. Centralt o inte allt för dyrt. Kicko har gäster ida men hon kommer nog in imon när hon får tid.Kanske hon har kvar länken. lika bra o boka nu det med ju.

Tråkigt att du ska sova hos vänner Sof......Iallafall för oss inte för dig
Svar på tråden Trådträff Mars 09