• MariaK

Trådträff Mars 09

Camellis skrev 2008-12-30 21:48:34 följande:
    Nu känner jag mig lite besvärlig och tråkig, men de hotellen jag har tittat på kostar ju typ lika men ligger väldigt mycket närmare centralstationen. Vilket iofs är bra när man ska till hotellet och åka därifrån, men iofs är ju frågan var vi ska vara när vi träffas allihopa??
    Du är inte ett dugg besvärlig......... Det är bara bra o komma med förslag ju Ska se om jag hittar länkarna du la in för det var väldigt bra för mig om jag ska dela med nån att det fanns tre bäddar o ett rum.......
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK

Om jag o kicko skulle dela familje rum bet vi 1200 var.

• MariaK

Sen är det ju så att vi behöver ju inte ligga på samma hotell vi som ska bo så. Utan eftersom det tre bäddsrummet passar mig o kicko så bra så kanske vi tar där o ni som vill bo nära stationen bor där!!!!! För sen träffas vi ju ändå alla inne på dagarna!!!!!

• MariaK
    Camellis skrev 2008-12-30 22:17:30 följande:
    Nu har jag kollat och det blir betydligt dyrare på Nordic Sea om man ska dela rum för tydligen är sista natten skitdyr av någon anledning???
    ok men ni som bara ska bo en natt o har råd o lyxa till det med mindre gångavstånd kan ju sova där då
  • MariaK
    Jen ny skrev 2008-12-30 22:20:08 följande:
    och enligt mig verkar de hotell vi kollade på mycket roligare. Fast har de inte familjerum och folk vill dela så är det ju en annan sak, men det finns ju mycket billigare boende i stockholm förutom 1000 kr natten? Eller?De hotell vi kikade på igår var ju ändå 4 stjärnigt.
    Jag är inte så kräsen Lite frukost o en säng till mig o barna är mina krav
  • MariaK

Ne nu drar jag mig uppåt....... Har en lång kväll framför oss imorgon!!!!!

Kram o godnatt!!!!

• MariaK
    Camellis skrev 2008-12-30 22:26:13 följande:
    NU fattar jag! Ok, om man är två vuxna som delar med varsitt barn (eller med tre barn då, som Kicko och Lycklig) kostar det 1850 för två nätter. Vad jag förstår av rummet är det då en queensize säng och två extrasängar (det tredje barnet måste samsova med föräldern eller någon annan i rummet då). Vad jag förstår är det 1850 för RUMMET så delar ni på det blir det runt 900 per skalle.
    ok det var ju inte dumt ha ha 
  • MariaK

Man kan ju kolla om de har resesängar där med ....... Då får de ha många

• MariaK
    Camellis skrev 2008-12-30 22:30:53 följande:
    Ska man bo centralt tror jag nog att man hamnar runt 1000-lappen per natt. Men det är ju olika det där. Vissa hotell tar betalt per person och andra per rum. OK; nu ser jag att jag hade fel IGEN! Det var pris per skalle, så det skulle alltså kosta 1850 för er båda två.
    Skrikandes 
Svar på tråden Trådträff Mars 09