• MariaK

Trådträff Mars 09

Just nu målar jag fan på väggen......... MEN om det blir så att Jonathan inte kryar på sig hur blir det då för oss om ni inte följer med...... Har tyvärr inte råd o bet rummet själv....... O det är ju lika dant om det är ombytta roller.......

O så en sak till När tåget rullar in på stationen i hässleholm skulle nån av sydarna komma ut o visa er så jag vet vilken vagn jag ska hoppa på

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK
    Kicko skrev 2009-03-23 21:32:55 följande:
    Vi kanske ska undersöka saken.  men om nu Smultronsmulan slapp betala mer än för sig på sitt rum utan Högbergarna så kanske vi slipper betala mer själva. Den som kan åka kanske kan få ett mindre rum dess utom.  det är ju de ricktigt små som är fullbokade vad det verkar.
    ja men vi avvaktar väl till iallafall ons innan vi gör nått.......
  • MariaK
    Kicko skrev 2009-03-23 21:40:52 följande:
    jo det är min plan. det är så trist. är förvånad över att han är hyfsat pigg mellan varven.
    trist är bara förnamnet!!!!!!! O så magasjuka med........ Känns som att ibland kan det där smitta hur länge som helst efter....... Svårt o veta ibland på de små när man ska börja räkna 48 timmar......
    O magasjuka vill jag ju inte ha igen i familjen om man kan undvika....

Men vi får hålla ALLA tummar o tår att han inte kräker mer nu!!!!! O det gäller ju Noah med ju........

Åhhhhhhhhhhh varför finns sjukdommar
  • MariaK
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:06:14 följande:
    Jag sitter verkligen här fnissandes och bara tänker på tyska "läderbögar" som stormar stället efter kl. 23. linjo: Klart R ska ta Liv på kvällen! Då slipper du ju oroa dig för om hon ramlar ur sängen och blir "bara" störd av Enya där på natten.Hmm.. undrar hur det där blir om man får rum på tredje våningen och sitter och skålar på våning 1. Enya vaknar ju tusen gånger varje kväll. *suck*
    mmmm har också tänkt på det........

nästa gång skiter vi i ungarna o åker iväg på nån värsta kryssning alla mammor så slipper vi de bekymmerna iallafall
  • MariaK

Detta hör nog hemma här Jag lämnade in en ledighetsansökan på jobbet ida om måndag!!!!!! O fick det beviljat!!!!! Så nu slipper jag känna paniken på söndagen att man ska upp o jo´bba dagen efter!!! Skönt!!!!

• MariaK
    Vildkorn skrev 2009-03-25 19:29:13 följande:
    Tur för henne! Är mkt skit ikväll märker jag. *fniss*Nää nu ska jag duscha. Enya sover och jag har fått tvättat MÅNGA maskiner, städat nääästan precis överallt, gjort våfflor till oss och gosat sönder henne till hon bad om att få sova. Känns som jag gjort mitt för idag.
    Låter som en unerbar dag!!!!!!!
  • MariaK
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:30:27 följande:
    jag vet, det är trist. men kan vi inte komma på någon lösning så hänger vi iaf på på kvällen
    Men han kan ju sitta i vagnen o va varm o go där!!!!!! Kommer ni inte med där så träffar ni ju inte alla väl????
  • MariaK
    Evve81 skrev 2009-03-26 18:57:26 följande:
    om någon mer funderar så ska det ingå handdsuk i sängkläderna!
    Va bra!!!!

Nu har jag packat lite här ikväll...... Men det är fasen inte lätt........ Säger som vildkorn att det är ju för fasen milos mat som tar mest plats.......
    Har med tatt med burkar o även gröt på burk o såna frukt yoggi o majskrokar o välling o efterrätter...... O flaska till välling o vatten......

plus kläder
    blöjor
    våtservetter
    smörja
    febertermometer
    täcke
    kudde till milos spjälis
    alvedon
    ipren
    näsdroppar
    borste
    smink
    mobilladdare
    kamera
    godis
    dricka
    matsäck på tåget
    pengar

hmmm lite som jag kommer på nu!!!!

Nån annan som vet nått annat viktigt som måste med får gärna skriva det!!!!
  • MariaK
    Evve81 skrev 2009-03-26 19:17:32 följande:
    Lycklig: Oj vad mycket du har med Vet itne om jag tänker ta med någion feberprovare och sånt. Blir ävl ipren tror jag och åksjuke piller till mig Ytterkläder till A är ju svårt blir nog fleecedress och vår reima så kan han bli blöt med.... Undrar just hur hispig man är på jobbet imorrn
    Mmmm blir en del på tre pers ändå.........
  • MariaK
    Vildkorn skrev 2009-03-26 19:58:18 följande:
    Men matburkar kan man ju köpa i stan. Så slipper man släpa det på tåget. Spar en anings plats iaf.
    iof men sen är det rätt skönt o ha det med också o inte behöva springa o leta efter det......

Nu ska jag ringa kicko
  • MariaK

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Fatta att imon åker vi

{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}

• MariaK

Tänkte kolla med er sth. Har hört att man kunde sms nått o sen kunna åka tunnelbana????? Bara visa upp tel o så dras det på tel räkning. Är det nått o rekomendera eller????

• MariaK

Ja det blir nog en remsa för vi kan ju dela på två remsor vi i skåne gänget.... Eller tänker jag fel????

• MariaK
    Evve81 skrev 2009-03-26 21:03:07 följande:
    Behöver vi åka nåt då????
    Det vet jag inte Behöver vi det?????? ha ha
  • MariaK
    Evve81 skrev 2009-03-26 21:19:54 följande:
    Någon som meddelat vandrarhemmet att vi komemr senare man skulle ju göra det!
    Men det gör vi väl inte?????

Ne nu måste jag sova!!!!!!! Har ju faktiskt en jobbedag till kvar innan...........

Får se om det hinns med o logga in imon annars ses vi på lördag alla o vissa imon!!!!!!
  • MariaK
    Suwe skrev 2009-03-26 21:22:49 följande:
    Kollade just på vandrarhemmets sida och det är tydligen 1,5 km från Centralen att gå om man nu vill det. Håller med Vildkorn om att jag skulle nog inte gå med all packning, men jag jobbade där förut och har för mig att promenaden till centralen tog ca 20 minuter.
    Då kommer vi nog ta tunnelbanan för jag tror inte moa är pigg på o gå 1.5 km kl halv tio med mammas resväska o dra på

Just det sängen.......
  • MariaK

Nu har jag läst igenom o kollat så inget nytt framkommit o det har det ju inte så nu pyser jag till

{#lang_emotions_flower} STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!{#lang_emotions_flower}

Ha en riktigt trevlig helg för det kommer jag ha!!!!!!!!!!

Shit vad det pirrar i lilla maggen!!!!!!!!

O ändå ska jag bara träffa de gamla i gemet iga o prommis!!!!!! Det ska bli kul!!!!!

Måste börja träna Evelina Evelina Evelina!!!!!

ha ha ha ni märker hur stirrig o uppspelt jag är va!!!!!

HEJ DÅ

• MariaK

¨Ha ha ha ne det blir inget gåande för min del ikväll iallafall........ Tog på mig min ryggsäck nu. En stor bag som man kan ha som ryggsäck o ne den var inge lätt

Så jag hoppas nån vill åka tummelbana med mig o min familj ikväll iallafall........

• MariaK

Hallå!!!!!!!!

Nu är vi med hemma Eller ja igår då men det blev definitivt ingen dator igår ikväll......... Milo var vaken hela vägen hem på tåget o han var sådär kul......... Stackarn hade så mycket slem så han kräkte rejält två ggr så kicko fick sitta med en påse framför han o det blev akut kläd byte...... O det luktade SKIT sen......{#lang_emotions_throwup}

Men jag vill också säg att denna helg är den roligaste o mysigaste helg jag upplevt på länge o tackar er ALLA för denna upplevelse!!!!! O Moa Pratar konstans om er o jag tror att hon har haft så kul!!!!!!!!!!!!!!!

O jag hade ju tänkt sätta ribban men vildkorn hann för men måste ändå

Men fan vad ungjävlar de ska ha då!!!!!!!{#lang_emotions_cool}

O för er som inte va med just då så var det alla vi som gick på stan på söndagen som gick i en lång rad på trottoaren o vi tog väl upp alla plats kan jag tänka mig o då lommer värsta slöddret till kärring o öser ut sig denna härliga kommentar. jag o vildkorn gick längst bak o bara dog av skratt!!!!!!!!

O jag kan inte låta bli o säg den meningen med liten sväng av stockholmska

Nu har jag tvätt tvätt tvätt ida som gäller!!!!!!

Lycka till Lilla Vincent ida på dagis första dan!!!!!!!

Svar på tråden Trådträff Mars 09