• MariaK

Trådträff Mars 09

stackars de som inte vatt inne ida o har två trådar o gå igenom o denna har vi avverkat 135 st inlägg bara ida Vi är inte kloka!!!!!!

Nu ska jag gå o lägga mig o drömma om tågbiljetter o hotell känns det som!!!!!!

Natti Natti

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK

kikar in en snabbis!!!!

Ang hotell så kan jag tyvärr inte unna mig nån lyx weekend med tanke på att vi ska bo två nätter..........

Men bor gärna på hotell har jag kommit fram till iallafall!!!!!

• MariaK
    Brooks skrev 2008-12-30 10:26:35 följande:
    Jösses Tjejer! Ni är fööör roliga - man kan ju inte annat än se fram emot att få hänga med er i Mars Vi kanske ska boka en gympasal så alla kan bo på samma ställe, så kan barnen sova i ena delen och vi festa i den andra Till er som vill spara pengar - ni kan alltid komma och bo här hos oss i "Vildmarken". Nu till nyår kommer vi att vara 7 vuxna och 6 barn här i huset - så vi får plats.Jag kan köpa en (ett par) bag in box också *lockas lite* Jag kan ju visserligen kanske också bege mig ut i nattvimlet på lördagen - min "barnvakt" får väl hålla sig hemma...
    linjo vad snäll du är!!!!! Men du kan ju inte ta hur många som helst. Känns som jag o mina barn får ta in på hotell iallafall..........
  • MariaK

kicko: Var ligger det hotellet??? För det fanns ju familjerum o det skulle vi ju klara oss på!!!! Du o jag o moa i varsin säng o pojkarna på golvet

Tänkte bara på hur långt vi har på kvällen o ta oss dit???

• MariaK

Blir ju billigare o vi kan hjälpas åt om vi delar ju!!!!!

• MariaK

kicko vad säger du???? Jag prövade faktist o ringa hotellet innan ida men de hade stängt till den 2...... Tänkte fråga om de hade några resesängar man kunde hyra...... hade vatt skönt tycker jag!!! O det går ju utan givetvis men hade vatt gott..........

• MariaK

ok kollade med den kartan men det säger mig tyvärr inte så mycket... var ligger stationen???

• MariaK
    helhed skrev 2008-12-30 21:32:38 följande:
    Nästan längst till vänster på kartan.
    Ah nu såg jag det Tack
  • MariaK

Men väldigt sent så det blir ju inte förrens på lördagen vi träffas alla!!!!!!

• MariaK
    Kicko skrev 2008-12-30 21:27:37 följande:
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars  Lycklig 77 - Milo, MoaHedebris - Noah, Björn och JuliaVildkorn - EnyaS o F - VincentJen ny - LillyLinjo985 - LivCamellis - EllenKickoman - JonathanVem ska bo på hotell om vi ska bokawww.orlogshemmet.com/priser.htmlVill ni bo här?För alla kan ju inte bo hos Linjo ellerhur!
    ja jag kan bo där Men det visste ni redan
Svar på tråden Trådträff Mars 09