• MariaK

Trådträff Mars 09

nemen hedebris är det du????????????FörvånadFlört

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK

Jag tror jag går o lägger mig o avvaktar tills efter helgerna o sen kollar upp hotellet med familjerummet!!

• MariaK

Ja tyckte det med lät bra men att dela så många i ett rum ne det hoppar jag nog Tror det blir många nog med två vuxna o tre barn..........

Alltså som jag skrev igår så är jag inte så kräsen...... Men kan tänka mig att Moa inte är så sugen på en promenad på 1.5km kl halv elva på lkvällen dock......... Men bokar ni där så får hon gå Kanske var lika långt till det andra hotellet????? Har jag ingen koll på...........

• MariaK

Ja men då tycker jag vi kör på det Perfekt o kunna ta tunnelbanan dit ju!!!!!
    Jag vill med ha säng till Milo. Han har aldrig sovit ihop med mig bara som spädis

O perfekt med frukost buffe också ju

• MariaK

Jag gjorde en fejk bokning på mig o moa o milo o kicko o jonathan med lakan o handduk o spjälsäng o frukost buffen o fick då fram att det skulle kosta 1920kr för två nätter så alltså 960 kr var

Inte dåligt va!!!!! BOKA BOKA BOKA!!!!!!!

• MariaK
    Jen ny skrev 2008-12-31 14:04:05 följande:
    Hur gjorde du då? Skrev du med barnen som 1 person?
    Jag skrev med Moa bara för det stod 3-12 år. 
  • MariaK
    Såphia skrev 2008-12-31 15:47:33 följande:
    A va fan! Jag hakar på på fridhemsplan!! 900:- för två nätter. Som hittat!! Någon som vill dela dubbel eller trippelrum? Eller ska ni sova i enmansrum alla? Vet att Kicko och Lycklig ska dela en trea och Hedebris har ju hela familjen med. Jen ny behöver singelrum. Ni andra då? Vincent är förvisso en blandsovare. Ibland vaknar han mycket, men brukar inte väsnas, ibland sover han stenhårt.Jag kan dela rum, bara det inte blir för trångt!
    Jaaa va kul!!!!!!
  • MariaK

Nu har jag bokat in mig o Helena!!!!!!!! Men fick bli ett fyrmannarum för det blev för trångt med tremanna o två spjälsängar. Knappt hon trodde att vi fick plats med två spjälsängar i fyrmannarummet men då har vi ju en extra säng som en kan ligga i........... Så det får vi ta ställning till då!!!!!

Blev inte så mycket dyrare 1160 för oss var....... o då är det frukost o sängkläder o sånt!!!!

Så nu är vi med också!!!!!!!!

• MariaK
    Jen ny skrev 2009-01-01 16:28:29 följande:
    Åååh, vad roligt!De verkar ha många spjälsängar också. Hoppas de inte lovar ut för många. Ha ha.ska bli så mysigt att vi ska bo på samma ställe och att vi kom överrens om något. Men jag tycker det där stället verkar kanon, nästan så jag är lite småkär. Ha ha, nej då men det känns bra iaf.Är inne på sidan lite då och då och längtar!
    Ja stället verkar bra!!! Hoppas bara det är trevligare än hon som svarade i tel när jag ringdeFundersam Var mest suck o stön o pust från hennes sida.........
  • MariaK
    Såphia skrev 2009-01-01 16:35:49 följande:
    Tittar man på enkelrummen på deras hemsida så får man antingen ett rum med fönster, men utan toa/dusch, eller ett utan fönster men med toa/dusch. Känns hemskt instängt med så små rum utan fönster.. Blev inte så sugen längre. Om jag nu inte kan dela dubbelrum båda dygnen så blir det nog boendet hos vännerna för mig.
    Annars får du trycka in dig hos oss!!!!!!!!
Svar på tråden Trådträff Mars 09