Trådträff Mars 09
nemen hedebris är det du????????????

nemen hedebris är det du????????????

Jag tror jag går o lägger mig o avvaktar tills efter helgerna o sen kollar upp hotellet med familjerummet!!
Ja tyckte det med lät bra men att dela så många i ett rum ne det hoppar jag nog
Tror det blir många nog med två vuxna o tre barn..........
Alltså som jag skrev igår så är jag inte så kräsen...... Men kan tänka mig att Moa inte är så sugen på en promenad på 1.5km kl halv elva på lkvällen dock......... Men bokar ni där så får hon gå
Kanske var lika långt till det andra hotellet????? Har jag ingen koll på...........
Ja men då tycker jag vi kör på det
Perfekt o kunna ta tunnelbanan dit ju!!!!!
Jag vill med ha säng till Milo. Han har aldrig sovit ihop med mig bara som spädis
O perfekt med frukost buffe också ju ![]()
Jag gjorde en fejk bokning på mig o moa o milo o kicko o jonathan med lakan o handduk o spjälsäng o frukost buffen o fick då fram att det skulle kosta 1920kr för två nätter så alltså 960 kr var
Inte dåligt va!!!!!
BOKA BOKA BOKA!!!!!!! ![]()
Nu har jag bokat in mig o Helena!!!!!!!!
Men fick bli ett fyrmannarum för det blev för trångt med tremanna o två spjälsängar. Knappt hon trodde att vi fick plats med två spjälsängar i fyrmannarummet men då har vi ju en extra säng som en kan ligga i........... Så det får vi ta ställning till då!!!!!
Blev inte så mycket dyrare 1160 för oss var....... o då är det frukost o sängkläder o sånt!!!!
Så nu är vi med också!!!!!!!! ![]()
Var mest suck o stön o pust från hennes sida.........