-
är ju bara sof som kan svara på om hon kunde en annan dag den veckan för det var väl hon som skulle köra.Hedebris skrev 2009-01-13 21:25:59 följande:mmm.. jag är ledig på tisdagen, onsdagen och fredagen den veckanMariaK skrev 2009-01-13 21:15:47 följande: -
fredagar passra mig bäst om jag ska åka till er men när ni kommer till mig spelar det ingen rollHedebris skrev 2009-01-14 15:34:03 följande:kicko- mitt schema strecker sig till mars. jag har väldigt många lediga dagar :) många fredagar (hade för mig att lycklig föredrar fredagar någon stans i bakhuvudet)
Men vi kör på den 22 nu så får vi träffas alla nästa gång!!!! Blir ju i stockholm med ju
-
Jag o kicko har ju 4 manna rum men vi kanske kommer behöva den extra säng som finns om vi blir av med en spjälis andra natten så jag vågar inte lova nått ju
Annras hade du vatt hjärtligt välkommen!!!!!!!
-
Vi har ju en säng över men då måste vi ha två spjälisar på rummet!!! Vet inte om vi blev av med en spjälis när vi planerade ihop dem sista natten????
Kommer ju bli snortrångt inne hos oss men för min del spelar det ingen roll.... Så vad säger ni smultron o kicko?????
-
Ja tror med det kommer bli trångt.......... Men löser det sig inte på annat vis går det alltid!!!
-
Är ju säkert resesängar de har med så då får vi ner båda på dagarna ju o får mer platsKicko skrev 2009-01-19 08:32:01 följande:Jag har inga problem med det. Vi har ju en spjälis och en resesäng. men får det plats så har jag inga problem med det. Fördelen med Resesängen är att så fort vi sovit klart slår vi ihop den så det blir mer plats.
-
åhhhh så dumma de är!!!!! Var ganska otrevliga har jag för mig med när jag ringdesmultron smulan skrev 2009-01-23 12:23:29 följande:Nu har jag ringt Fridhem. Vilken suck jag fick till svar när jag sa att det gällde sista helgen i Mars! Trodde hon skulle spy på mig genom luren.Högbergarna>> Då blir det du och jag! Summan att betala är c:a 870 delat på två. Hon orkade inte riktigt lyssna på min utläggning om att jag inte behövde lakarn osv. Det ska bli så kul!
Hoppas verligen att de är trevligare i verkligheten!!!!!!!!!!
-
Jag vill inte va besvärlig men om vi ska byta måste det va med frukost!!!!!!!!

O de kanske är hur trevliga som helst in real life!!!!
Jag känner att byta blir bara jobbigt typ.......
-
ähhhh vi är väl alla lite nervösa!!!!!
Kommer bli så trevligt så!!!!!!!!
-
Har tänkt på en sak. På lördagen??? Vad händer då. Känns som vi måste ha nån slags plan.....
Nån som har nått förslag???