• MariaK

Trådträff Mars 09

Tack kicko

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK

Dricka???? Läsk /vatten / eller vi ska bara springa in på toa när vi blir törstiga

• MariaK

hedebris: Vill bara säg att jag kommer ha med godis till Moa på tåget dit o hem. Tänkte bara jag ville säg det till dig så ifall inte Julia får äta godis på fre o sön så kanske ni kan förvarna eller nått att Moa kommer ha...... Så hon inte blir ledsen.....

• MariaK

Känns inte som det är parkväder om två veckor..........

• MariaK

Milo lär inte sova nått på hela dagen är jag rädd............ Kanske slumrar till i vagnen en stund.......Inte mer...... Så jag hoppas också att han sover tills vi ska äta på kvällen

• MariaK

Moa o jag kommer äta inte Milo. Men Moa äter inte mycket....... Så räkna inte henne som en vuxen!!

• MariaK

Tänkte på en sak när vi kom till danmark o hade hyrt en rese säng så fanns där ingen madrass alltså inte ens en sån platta man kan lägga i utan bara en spånskiva i botten....... Hoppas det är bättre där...... hade ju helt velat ha en rikrig madrass eftersom det är två nätter men det går ju inte o asa på.......

Sätter in pengar till dig kicko imon!!!!! Förlåt men hur mycket vad det???

• MariaK
    Kicko skrev 2009-03-22 20:46:00 följande:
    jepp det stämmer tänkte inte på Moa  så 75 för dig Lycklig
    kanon!!! Gör det direkt så glömmer jag det inte........ lika bra
  • MariaK

Jag ska inte ha med mig nått....... Kommer ha tillräckligt o asa på ändå........
    Men jag kan va trevlig ändå

• MariaK
    Kicko skrev 2009-03-23 20:50:57 följande:
    Finns ju facktiskt systembolat i stockholm med som har öppet på lördagar. kanske ska ha en gemensam tripp via ett systembolag. Jag vill nog bara ha någon cider. 
    låer bra!!!!!! Cider gillar jag med!!!!
Svar på tråden Trådträff Mars 09