Trådträff Mars 09
Tack kicko ![]()
Tack kicko ![]()
Dricka???? Läsk /vatten / eller vi ska bara springa in på toa när vi blir törstiga ![]()
hedebris: Vill bara säg att jag kommer ha med godis till Moa på tåget dit o hem. Tänkte bara jag ville säg det till dig så ifall inte Julia får äta godis på fre o sön så kanske ni kan förvarna eller nått att Moa kommer ha...... Så hon inte blir ledsen.....
Känns inte som det är parkväder om två veckor..........
Milo lär inte sova nått på hela dagen är jag rädd............ Kanske slumrar till i vagnen en stund.......Inte mer...... Så jag hoppas också att han sover tills vi ska äta på kvällen ![]()
Moa o jag kommer äta inte Milo. Men Moa äter inte mycket....... Så räkna inte henne som en vuxen!!
Tänkte på en sak när vi kom till danmark o hade hyrt en rese säng så fanns där ingen madrass alltså inte ens en sån platta man kan lägga i utan bara en spånskiva i botten....... Hoppas det är bättre där...... hade ju helt velat ha en rikrig madrass eftersom det är två nätter men det går ju inte o asa på.......
Sätter in pengar till dig kicko imon!!!!! Förlåt men hur mycket vad det???
Jag ska inte ha med mig nått....... Kommer ha tillräckligt o asa på ändå........
Men jag kan va trevlig ändå ![]()