• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • helhed

Ja, tiden går fort. Skillnaden på att vara f-ledig och jobba är att man inte hinner tänka så mycket på saker som ska hända längre fram. Jag har liksom en miljon saker som ska göras innan träffen på jobbet och på helgerna, så jag kommer nog inte att börja tänka på träffen ordentligt förrän kvällen innan. Då kommer jag inse att jag måste packa! Men då hinner jag intebli nervös i alla fall!

Jag kan börja göra en lista. Lägg gärna till er i tidsordning, så blir det enklare att se vem som kommer först/sist.

Ankomst till Stockholm:

Lördag
    Hehe och Arvid 11.50

Avfärd:
    Söndag
    Hehe och Arvid 16.45

• sthlmfilur
    helhed skrev 2009-03-08 19:14:04 följande:
    Ja, tiden går fort. Skillnaden på att vara f-ledig och jobba är att man inte hinner tänka så mycket på saker som ska hända längre fram. Jag har liksom en miljon saker som ska göras innan träffen på jobbet och på helgerna, så jag kommer nog inte att börja tänka på träffen ordentligt förrän kvällen innan. Då kommer jag inse att jag måste packa! Men då hinner jag intebli nervös i alla fall!Jag kan börja göra en lista. Lägg gärna till er i tidsordning, så blir det enklare att se vem som kommer först/sist. Ankomst till Stockholm: LördagHehe och Arvid 11.50Avfärd: SöndagHehe och Arvid 16.45
    jag vet inte hur jag ska skriva.. men jag bor i sthlm och kommer ju att sova hemma men jag hade tänkt träffa er nått på lördag
  • Vildkorn
    sthlmfilur skrev 2009-03-08 19:35:20 följande:
    jag vet inte hur jag ska skriva.. men jag bor i sthlm och kommer ju att sova hemma men jag hade tänkt träffa er nått på lördag
    Gör som jag... avvakta till alla hitresande skrivit in sig. Då är det lättare att bestämma tid och plats. Så får alla vi 08:or anpassa oss efter det.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • sthlmfilur
    Vildkorn skrev 2009-03-08 19:44:12 följande:
    Gör som jag... avvakta till alla hitresande skrivit in sig. Då är det lättare att bestämma tid och plats. Så får alla vi 08:or anpassa oss efter det.
    oki då låter bra.. och för mig går det bra om ni bestämer tid och plats så anpassar jag mig efter det
  • Hedebris

Ankomst till Stockholm:

Fredag
    Sofie, Björn, Noah & Julia 22.00

Lördag
    Hehe och Arvid 11.50

Avfärd:
    Söndag
    Hehe och Arvid 16.45
    Sofie, Björn, Noah & Julia ?

• Kicko
    Ankomst till Stockholm:

Fredag
    Sofie, Björn, Noah & Julia , SoF Vincent, Lycklig, Milo, Moa, Helena och Jonathan 21,35
    Lördag
    Hehe och Arvid 11.50

Avfärd:
    Söndag
    Hehe och Arvid 16.45
    Sofie, Björn, Noah & Julia, SoF Vincent, Lycklig, Milo, Moa, Helena och Jonathan 15,25
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-03-08 20:59:50 följande:
    bra att du har koll helena!
    gick in på mailet och kollade tiderna
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Evve81
    Ankomst till Stockholm:

Fredag
    Sofie, Björn, Noah & Julia , SoF Vincent, Lycklig, Milo, Moa, Helena och Jonathan Evelina och Agaton (fast från andra hållet!) 21,35
    Lördag
    Hehe och Arvid 11.50

Avfärd:
    Söndag
    Hehe och Arvid 16.45
    Sofie, Björn, Noah & Julia, SoF Vincent, Lycklig, Milo, Moa, Helena och Jonathan 15,25
    Evelina och Agaton 10.30 tror jag det var.... Skulle vara hemma vid 2 i alla fall!
Svar på tråden Trådträff Mars 09