• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK

Sydare: hur dags gick tåget från malmö???? Är det nån av er som har koll på vilken station som jag ska hoppa på???? Finns ju Älmhult hässleholm bla men jag måste ju komma på ert tåg!!!!!!! Hjälp

o sen har jag börjat o oroa mig för packningen...... Hur ska jag klara av o bära alla packning själv....... Moa får givetvis också hjälpa till men det vet man ju hur mycket hjälp man får därFundersam under vagnen finns ju inte mycket plats.........
    Tyggsäck hade ju vatt det bästa men allt går ju inte i där......

usch ha ha jag börjar bli nervös.........

har som sagt aldrig varit ute på sån här galen resa innan själv

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK

Ryggsäck givetvis...........

• Jen ny

Lycklig: En sådan liten resrullväska då? Den kanske Moa tycker är jätterolig att dra.

• MariaK
    Jen ny skrev 2009-02-26 11:28:49 följande:
    Lycklig: En sådan liten resrullväska då? Den kanske Moa tycker är jätterolig att dra.
    ja det tror jag hade kunnat funka !!!!!!! Det ska jag nog inhandla!!!! Så får hon ha sina saker i den så får jag ha milos o mina i ryggsäck o under vagnen....

jobbigt o behöva ha med sig kudde o lakan till spälsängen tycker jag...... En liten filt kan han ju ha som täcke men kudde o underlakan måste han ju ha......
  • Jen ny
    MariaK skrev 2009-02-26 11:31:28 följande:
    ja det tror jag hade kunnat funka !!!!!!! Det ska jag nog inhandla!!!! Så får hon ha sina saker i den så får jag ha milos o mina i ryggsäck o under vagnen....jobbigt o behöva ha med sig kudde o lakan till spälsängen tycker jag...... En liten filt kan han ju ha som täcke men kudde o underlakan måste han ju ha......
    Ja, men det tar ju ändå inte så jättestor plats, man får pyssla ihop det. kanske får Moa plats med kudden i sin väska t.ex.
  • första

kan du inte låna en typ backpacker ryggsäck? Rymmer ju mkt.

• Kicko

gräddfil
    tortilliabröd
    köttfärs
    santamarias kryddmix
    ost
    tacosås-medium
    champinjon
    lök
    tomat
    sallad
    avocado
    vitlök
    creme fraiche
    lime
    oliver
    tzatsiki
    ajvar
    salsa
    Majschips (tortilla/natchos chips)
    sambal oelek
    majs
    Röd/gul paprika
    ananas (ringar)
    Nachoschips
    Mildaculiness

MariaK skrev 2009-02-26 11:09:17 följande:
    Sydare: hur dags gick tåget från malmö???? Är det nån av er som har koll på vilken station som jag ska hoppa på???? Finns ju Älmhult hässleholm bla men jag måste ju komma på ert tåg!!!!!!! Hjälp o sen har jag börjat o oroa mig för packningen...... Hur ska jag klara av o bära alla packning själv....... Moa får givetvis också hjälpa till men det vet man ju hur mycket hjälp man får där under vagnen finns ju inte mycket plats......... Tyggsäck hade ju vatt det bästa men allt går ju inte i där......usch ha ha jag börjar bli nervös.........har som sagt aldrig varit ute på sån här galen resa innan själv
    När jag åkte med J (var jag iväg en vecka) så hade jag ryggsäck med lite leksaker och fika till J och mig och en Trolly  eller vad resveskorna nu heter som man drar bakomsig.
    Jag tänkte nog föra lika dant nu fas en Liten trolly.
    Då bytte jag dess utom tåg med allt detta böket.

Tåget går 17.06 från Hässleholm vagn 12 står det just nu att det ska vara. tåget går inte från älmhult.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Evve81

gräddfil
    tortilliabröd
    köttfärs
    santamarias kryddmix
    ost
    tacosås-medium
    champinjon
    lök
    tomat
    sallad
    avocado
    vitlök
    creme fraiche
    lime
    oliver
    tzatsiki
    ajvar
    salsa
    Majschips (tortilla/natchos chips)
    sambal oelek
    majs
    Röd/gul paprika
    ananas (ringar)
    Nachoschips
    Mildaculiness
    gurka

Lägger till gurka är det ingen som vill ha hårda bröd?????

Jag är också nervös ska ju åka själv hela vägen.... Om 1månad är det ju dax   Innan vi åker måste jag få några sydares mobilnummer så jag kan hitta åt er på centralen!!!!

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • helhed
    Evve81 skrev 2009-02-27 09:06:11 följande:
    gräddfiltortilliabrödköttfärssantamarias kryddmixosttacosås-mediumchampinjonlöktomatsalladavocadovitlökcreme fraichelimeolivertzatsiki ajvarsalsaMajschips (tortilla/natchos chips)sambal oelekmajsRöd/gul paprikaananas (ringar)NachoschipsMildaculinessgurkaLägger till gurka är det ingen som vill ha hårda bröd?????Jag är också nervös ska ju åka själv hela vägen.... Om 1månad är det ju dax   Innan vi åker måste jag få några sydares mobilnummer så jag kan hitta åt er på centralen!!!!
    Jag vill ha hårda bröd, men jag är inte så noga med mat. Jag äter det som finns, liksom, så jag kan nöja mig med nachos.
Svar på tråden Trådträff Mars 09