Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Det där med vagnar blir nog ett gissel gissar jag. När vi åkte x2000 sist var det riktigt trångt men när vi åkte intercity fanns det lite bättre plats på ena sidan av vagnen. Såklart satt vi vid andra sidan och hade inte sett den något större platsen några meter bort. Vi sydare lär få riktigt trångt med alla våra vagnar. Min bugga tar ingen större plats, men ändå..
min p&t tar inte heller så mkt plats när den är ihopfälld. vi får väll stapla dem på varandra
Problemet är att man har en del i korgen under vagnen och då är det inte lika enkelt att fälla vagnen. Men det kan nog lösa sig ändå gissar jag.
Fasen vad kul det ska bli!!!!!!!!!!!!
Jisses som jag längtar.
Vad gäller mat så håller jag med. Vi kan väl ta bort nått på matlistan? Sen kan väl var och en skaffa dricka och godis själv? Jag köper mina öl och min läsk så att säga. Sen får vi nog lägga några tjugor var till de som ska handla för att sen kolla kvittot i efterhand och reglara så gott det går?
låter som en bra idé. inte lätt att lägga ut, det kommer nog kosta en del.
Ja, man kan väl nöja sig med basingredienserna när vi är så många. Jag behöver inte ha oliver om ingen annan vill ha det. Det är nog smart att köpa sin egen dricka.
Jag vet inte heller hur det ska gå på tåget. Det är så många saker som kan strula, gå på tåget själv om det har trappor, förvara vagnen och ha koll på Arvid. Helst skulle jag vilja att han sov middag i vagnen på vägen dit, men det kanske inte alls går om det inte finns någonstans att ställa vagnen i närheten av min plats.
Men det ska bli kul att ses i alla fall. Jösses, på vift själv i Stockholm liksom
jo som att många av er känner er på vift i stockholm men det gör jag fast jag har bott i sthlm sen -05 eller i sthlms län i allafall.. jag känner mig rätt förvirrad när jag ska är inne i stan hihi
Bläh känns astrist att vi inte kan komma vi oxå! Sålde precis en av biljetterna för hela 3 spänn på T! Skitkul!! Inte!
Men men.. vad e en bal på slottet... ?!
Jag tror ni kommer ha det alldeles alldeles underbart!!!! :)
vad jag vet så är det vell inte bestämt nått elelr??