• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Kicko
    Jen ny skrev 2009-02-20 21:45:32 följande:
    Hedebris skrev 2009-02-20 21:42:33 följande: Jo, om ni tycker att ni har tid att göra allt det där så ska jag inte säga något. Men tänk på att det äe välldigt många hungriga och otåliga barn med också. Hi hi, fnissar lite när jag tänker på alla 20 står och lagar maten..
    Jag räknar inte med att J ska äta Taco jag tar med mat till honom. Hade ni tänkt att barnen skulle äta taco? (då tänker jagi nte på de större barnen såklart som julia och moa)
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Hedebris

noah äter inte taco. han äter egen mat och sen pillar han med lite grönsaker. han ÄSLKAR grönsaker... Det är det enda som går i honom garanterat. Så därav är taco bra kompliment om han inte äter sin egen mat :) Julia äter max en tortillia

• Jen ny
    Kicko skrev 2009-02-20 21:53:18 följande:
    Jag räknar inte med att J ska äta Taco jag tar med mat till honom. Hade ni tänkt att barnen skulle äta taco? (då tänker jagi nte på de större barnen såklart som julia och moa)
    nej, inte vet jag om Lilly kommer äta tacos men äta ska hon mitt i all matlagning om vi ska äta vid sex.
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-02-20 21:50:51 följande:
    hehe... :) jag kan ta på mig vad som helst. guaccamolen och löken. För löken brukar ingen vela ta :) Björn tar nog gärna köttet. Vi kommer ju äta någon lunch ute på dagen... så förhoppningsvis är vi inte superhungriga. tycker vi siktar på att ha maten klar senast vid 18 :D (vet inte när era små lägger sig riktigt... men ska vi ha tid med toasup...) iof... jag kommer nog inte supa något.............
    Du hoppas på att vara gravid eller?
    Jag gillar också att arbeta i köket så jag hjälper till med glädje
  • Jen ny

det löser sig, när vi väl är där märker vi ju vem som har tid med vad och så.
    Som vildkorn skrev, så kan man köpa mer om något inte räcker. Blir nog jättebra till slut.

• Hedebris

verkligen! Bim om 2 dagar ju :D

Vad skoj :) får mosa ner stavmixern i packningen :) kanske någon vass kniv med

• Kicko
    Jen ny skrev 2009-02-20 21:57:27 följande:
    nej, inte vet jag om Lilly kommer äta tacos men äta ska hon mitt i all matlagning om vi ska äta vid sex.
    Jo det ska J med men det går att lösa det med.alla 20 kan inte jobba i köket sammtidigt får ju jobba i skift och hjälpas åt.

Listan på vem som ska med kan väll läggas i trådstarten eller. kan ju först kolla med alla så vi inte missat någon som ska med?
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-02-20 21:59:09 följande:
    verkligen! Bim om 2 dagar ju :D Vad skoj :) får mosa ner stavmixern i packningen :) kanske någon vass kniv med
    Jag har ett kitt med 3 vassa knivar med skydd på (tuperware) jag kan slänga ner dem i packningen. skulle jag ta med min silikonkakform till pajen?
  • Hedebris

låter jättebra :) haha. om de inte scannar packningen på tåget numera :P hihi

hoppas där finns rivjärn och sånt i köket!

• Kicko
    Hedebris skrev 2009-02-20 22:06:39 följande:
    låter jättebra :) haha. om de inte scannar packningen på tåget numera :P hihihoppas där finns rivjärn och sånt i köket!
    Tänker du på osten eller?
    Ska bara komma ihåg att jag ska ha med dem du får gärna hjälpa mig.
    Numera har jag ledigt från tisdagen måste ta ut en del semmesterdagar

Här är listan
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 

Lycklig 77 (Maria)- Milo, Moa
    Hedebris (Sofie)- Noah, Björn och Julia
    Vildkorn (Jennie)- Enya
    S o F (Sophia)- Vincent
    Jen ny (Jenny)- Lilly
    Linjo985 (Linda)- Liv
    Camellis (Camilla)- Ellen
    Kickoman (Helena)- Jonathan
    Aesi (Anne)- Ida