Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Har inte hängt med riktigt....
Ska vi handla middag tillsammans? Isåfall är vi gärna med. Tacos är ju perfekt för Oskar som är så allergisk
Bara vi kan steka i olja eller milda culinesse. Vi har inga speciella krav annars. Men vi är ju storätare, så vi får nog räkna/betala en extra portion för oss
Det är väl inga problem att laga på culiness.
Ang. läggtider så ska jag nog försöka lägga V i sin pyamas i åkpåsen i vagnen och kanske gå en runda runt kvarteret och söva honom och sen låta honom sova i vagnen så länge han vill. Min plan i alla fall. 
Satt och funderade på hur vi skall få plats med alla vagnarna...
De kommer att få magsår på stället...
Jag kommer nog ha min vagn på rummet. Den är inte så stor så den får nog plats...
Jag lägger nog jonathan när han inte orkar längre i sin säng på rummet. Jag vet inte vilka tider som blir hans nya tider för att sova. vi håller ju på med dagis nu så det blir nog helt nya rutiner för hans del med nya läggtider eftersom han ska vara på dagis så tidigt på mornarna. typ 6.30 ![]()
Jag vill ha nachos till ;)