Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

Brooks skrev 2009-03-20 22:01:04 följande:
    Inte varit där på evigheter heller, men jag vill minnas att det ska finnas någon parklek där... Har jag vägarna förbi (haha, yeah right! ) innan nästa helg så kan jag kolla
    *asg*
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-21 09:33:25 följande:
    Det är ju nästan alla som ska bo där, eller hur menar du?
    Jag tror att aesi jobbat lite för mkt och FL:at för lite så hon inte riktigt hängt med i alla svängar.

aesi: Vandrarhemmet ligger på Kungsholmen, vid fridhemsplan. S:t Eriksgatan 20.
    http://www.fridhemsplan.se/?p=Main&c=sv
    Det är ingen som kollat med vandrarhemmet. Så otrevliga som de var i telefon känner inte jag för att göra det heller. Tror det kan spela mindre roll om det är två-tre extra personer som är där för att äta. De lär nog inte märka någon skillnad ändå.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    aesi skrev 2009-03-21 19:55:41 följande:
    Det är alldeles riktigt jag hinner inte fl så mycket nu när man jobbar.Hur många är det som kommer men inte ska sova över?
    Ni är väl fyra som inte ska sova över, varav 2 som ska äta. Eller har jag glömt någon nu igen?

Men åhhh... varför kan jag inte kommentera fler inlägg i samma för??! *ARG*
    första: Frågade min ena kusin idag och hon sa precis som du att det finns någon typ av parklek där. Så jag tror nog att vi kan få till någon typ av lek med de små iaf.
    Take away kaffe/te och någon bulle till de stora, lite rån eller annat gott till de små och några picknick-filtar så tror jag att det blir toppen!
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-03-22 10:54:36 följande:
    Låter som en toppenplan Vildkorn. Nu får vi bara hoppas på att Jonathan inte blir smittad av mig. Jag har legat i 2 dagar nu Kräksjuka. Nu ska magen bara lugna sig helt (bakvägen) sen är jag återstäld. J sov borta i natt och F och J var borta hela dagen igår för att minsak risken av att bli smittad. Stackars liten blev livrädd när jag kräktes i fredags.
    Usch och fy! Skönt att du börjar krya på dig nu. Håller alla tummar för att Jonathan klarar sig.
    Vi vill självklart se alla mammor och barn med på träffen!
    Det ska bli så kul.
    Camellis skrev 2009-03-22 10:39:32 följande:
    Självklart sätter vi in pengar till Kicko! Messar du kontonr? Om vi inte har samma bank vill jag passa på att göra det i början av veckan, så att jag vet att du hinner få pengarna. Och så att jag inte hinner glömma bort. Rålambshovsparken låter finfint! En kompis till mig föreslog i veckan att vi skulle träffas där - ja, vi alltså, inte hon och jag. Imorgon måste jag hämta ut tågbiljetterna!!! Iiiiih! Nästa vecka vid den här tiden är jag i Stockholm mer alla er!! Eller ja, då är väl alla på väg hem iofs, men ändå.
    Om du är lite smart så sätter du in pengarna nu så slipper du liksom tänka på det mer.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Vildkorn skrev 2009-03-22 11:29:07 följande:
    Om du är lite smart så sätter du in pengarna nu så slipper du liksom tänka på det mer.
    Och om JAG är lite smart så läser jag heller inlägget och fattar att du behöver kontonumret först för att öht kunna göra en överföring. {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-03-22 11:54:03 följande:
    ja då kanske vi ska packa ner några picknickfiltar med då!?!
    Jag ska försöka komma ihåg att plocka med den jag har hemma. Är det fler som har möjlighet att släpa med sig någon är det ju bra.
    Är ju inte så mysigt att sitta direkt i gräset (slasket) nu.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-22 21:21:36 följande:
    ja, jag fattar inte hur vi ska få plats. men i värsta fall så får vi ha picknick på golvet :)
    När vi käkar tacos är det väl okej. Det mest "intressanta" kommer bli frukosten dagen efter. Snacka om kaos!
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    helhed skrev 2009-03-22 21:24:55 följande:
    Ja, fast alla kanske inte äter frukost samtidigt. Vi som vaknar vid fem - sex hänger väl på låset när frukosten öppnar och ni andra kanske kommer lite senare
    Haha... du menar oss sömntutor.
    Visst har du rätt i det. Men om det bara finns 2 barnstolar kan det bli ganska knepigt iaf.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-22 22:14:07 följande:
    Hmm, bör vi köpa lite frukostmat gemensamt också tro? Jag har börjar fundera över hur det blir när Liv ska sova... inga problem på natten när jag också sover med henne. Men innan det. I en 90-säng liksom... Kanske får vika ihop täcket och lägga henne på golvet och sedan lyfta upp henne när jag lägger mig så hon inte trillar i golvet innan...
    Vi kan lägga våra bökungar på golvet båda två. Tänkte samma tanke härodagen nämligen.
    Enya kommer aldrig stanna kvar i sängen, varken i sovande eller vaket tillstånd.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn

Det finns systembolag i Sthlm också.. känns ju lagom onödigt att köpa och ta med sig hela vägen.

♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09