-
Beror väl lite på hur man ser det. *fniss*Camellis skrev 2009-03-27 21:57:15 följande:Ha ha! Ja, fast inte tre veckor i sträck!Jag med... klänningen då. Själv skulle jag vilja ha lite former.Camellis skrev 2009-03-27 21:58:03 följande:Jag gillar Lailas hårdrocksklänning! En sån vill jag ha! Och en slimmad kropp då, så klart. -
Sant sant... men då ska man hitta någon idiot som betalar också.Brooks skrev 2009-03-27 22:00:40 följande:Allt kan köpas för pengar, både klänning och former. Laila har ju köpt delar av det senaste iaf
-
Jaaa gör det. Tycker det är skitkul!Camellis skrev 2009-03-27 22:02:07 följande:Ha ha! Ja det blir skönt för er när träffen är avklarad, så slipper ni höra rookiesarna oja sig över denna stora händelse. Fast då ska vi väl oja över att vi HAR gjort det istället.
-
Kom på att jag får packa runt 7-snåret i morgon. Jag har ju fasiken mina kläder i sovrummet där Enya ligger.
Och picknickfilten får nog stanna hemma iaf. Känns inte som jag är så sugen på att sitta på den i snöhögarna i morgon. Eller iaf ta med mig den efteråt.
-
Det hade varit praktiskt om man haft sånt. Själv är jag så oskogsmullig som bara går att bli. Så såna saker har jag absolut inte.Camellis skrev 2009-03-27 22:07:52 följande:Jag tänker ta med mig sådana när sittunderlägg som ser ut som en stjärtlapp typ. -
Natti natt...Camellis skrev 2009-03-27 22:10:23 följande:Nä, nu ska jag ge mig och försöka få lite sömn. Tänk - nästa gång jag skriver här har vi träffats IRL! Crazy crazy... Natti natti!
och snurra inte bort er på centralen i morgon. Får väl höras om var vi ska mötas upp på sms eller så. -
Tur att du är smart!Brooks skrev 2009-03-27 22:12:38 följande:Därför packade jag mina kläder innan Liv somnade *duktig* Inte för att det behövs särskilt många plagg dock Sitter nu och funderar på min packning, klänns som att jag packat massa onödigt och glömt något viktigt. Men seriöst så behöver Liv bara blöjor och välling (i värsta fall) och jag behöver ... ehh.. ja ingenting typ. Konstigt att skötväskan är proppfull och jag måste släpa med mig stora ryggan också. Blir härligt att släpa runt på den ett tag innan vi ska ses vid vandrarhemmet! :-P
Packa ja... hmm... jag har tagit fram kläder till Enya, krånglat med hennes mjölkfria pulver och grötpulver i olika burkar och så har jag... ehh... plockat fram en ryggsäck. -
Ja just det... sen har jag druckit öl, pratat i telefon, färgat håret fast det inte syns alls, nattat om Enya två gånger och missat större delen av Let's Dance.
Ibland undrar jag vad jag gör av all tid som bara försvinner helt resultatlöst.
-
för mkt potatis i en för liten kastrull?Jen ny skrev 2009-03-27 22:40:29 följande:Okej, då ska det packas med. Har ingen ro i kroppen att börja packa. Ha ha. Sitter här och dricker cola. Måste berätta en rolig sak. N kokade potatis till fisken idag och bad mig hälla ut vattnet när jag kom hem. Gissa vad han gjort? BRÄNT potatisen. Ha ha ha vad jag skrattde! Hur lyckas man med det? Han kände nog sig en aning misslyckad själv... Hi hi!
Men nog är det en bedrift allt. Inte ens jag har lyckats med det.
-
Tvivlar på att han blir "Årets kock".Jen ny skrev 2009-03-27 22:45:40 följande:Haha, en bred/stor karstrull med för lite potatis=för lite vatten. Allt hann koka bort. *Fniss*
-
Långkalsonger och extra ombyte är en bra idé också. Mycket blööööt snö här.helhed skrev 2009-03-28 07:31:18 följande:Allt packat och klart och så klart blev det mer än vad jag trodde. Sittunderlägg var ett bra tips - slänger genast ett under vagnen!Tåget går om femtio minuter. Nu börjar jag bli lite nervös!
Ses sen!
Nu ska jag snabbduscha och fixa klart det sista. -
Även jag tackar för en supertrevlig helg! Så jättekul att få träffa alla.
Jag lämnade alla stackare på söder för att själva ta sig tillbaka mot stan. Hoppas det gick bra.
Enya har däckat här hemma nu och jag tänkte faktiskt göra henne sällskap.
Får skriva mer senare.
-
Så bra att det verkar gått bra för er att ta er hem.
Enya sov och jag gjorde henne sällskap i nästan 3 timmar!
Det tar på krafterna att vara social och sova borta.
Så nu är hon och jag uppe och lever om.
Hoppas på att hon blir trött igen om en halvtimme eller så.
Har tvättat kläder efter Lillys olycka. Inte lätt att bli så ledsen och upprörd när man är så liten. Och du Jen ny, det var absolut ingen fara. Sånt som händer.
Nu ska jag fortsätta gosa och leka lite med min solstråle här hemma.
-
Jen ny: Inte lätt med två sjuka barn hemma, slut på tamponger och en orolig Lilly.
Och vad var det för knäpptant du stötte på då?
Det är klart Lilly reagerar. Det blev ju ett jätteäventyr för henne att komma iväg så där. Tror inte någon av alla barnen är opåverkade. Inte någon mamma (eller pappa) heller för den delen.
Hedebris: Men har han inte bajsat sen i torsdags? Stackars liten. Han måste ju ha jätteont i magen.
Enya har bajsat hela dagen idag. Tror jag bytt fyra eller fem bajsblöjor. Så nu är hon helt röd i rumpan och sista blöjan bara skrek hon då jag bytte.
Gissar på att hon fick i sig något igår som hon inte skulle. Är ju lätt hänt när det händer mkt runtomkring.
Härligt att det ändå gått bra att komma hem både till Malmö och Sandviken utan större fadäser.
Och högbergarna efterlyste ju alla "kommer ni ihåg"... så här kommer en.
"Men jävlar vad med ungar de hade då!!"
-
Ja det blir lite fånigt med våra nick.Jen ny skrev 2009-03-29 23:20:40 följande:Vildkorn: Haha, oj nu känns det helt plötsligt mysko att skriva fl-namnen istället!? Jo, självklart har det varit mycket för alla trådbebisar nu i helgen. Det kanske blir bättre snart. Lilly lade också världens lass här när hon åt middag. Hoppas Noah får bajsa snart också, han verkar ofta vara hård i magen hedebris. Och stackars lilla Enya som bajsat sig röd i stjärten. Som du säger kanske hon fått i sig något icke ok. Nej, nu ska jag gå och lägga mig, vill dock inte då N svettat ner hela sängen. He he, tackar vet jag hotellsängar. (Ja, för det var det ju).
Det blir säkert bättre för henne. Först har hon varit sjuk och haft ont. Sen åka iväg på jordens äventyr med massor av småkompisar och storfolk som pratar och gullar med henne. Snacka om förvirrande!
Jag ska också gå och lägga mig snart. Trots 3 timmar sömn så sitter jag här och gäspar. Lika bra att få lite sömn innan det är dags att ta oss iväg till förskolan i morgon.
Natti natt -
Hahaha... är fortfarande lika kul när jag tänker på kärringen.MariaK skrev 2009-03-30 10:00:11 följande:Hallå!!!!!!!!Nu är vi med hemma Eller ja igår då men det blev definitivt ingen dator igår ikväll......... Milo var vaken hela vägen hem på tåget o han var sådär kul......... Stackarn hade så mycket slem så han kräkte rejält två ggr så kicko fick sitta med en påse framför han o det blev akut kläd byte...... O det luktade SKIT sen......Men jag vill också säg att denna helg är den roligaste o mysigaste helg jag upplevt på länge o tackar er ALLA för denna upplevelse!!!!! O Moa Pratar konstans om er o jag tror att hon har haft så kul!!!!!!!!!!!!!!!O jag hade ju tänkt sätta ribban men vildkorn hann för men måste ändå Men fan vad ungjävlar de ska ha då!!!!!!!O för er som inte va med just då så var det alla vi som gick på stan på söndagen som gick i en lång rad på trottoaren o vi tog väl upp alla plats kan jag tänka mig o då lommer värsta slöddret till kärring o öser ut sig denna härliga kommentar. jag o vildkorn gick längst bak o bara dog av skratt!!!!!!!!O jag kan inte låta bli o säg den meningen med liten sväng av stockholmska Nu har jag tvätt tvätt tvätt ida som gäller!!!!!!Lycka till Lilla Vincent ida på dagis första dan!!!!!!!
Jobbigt att Milo kräktes och inte sov. Är ju ingen höjdarresa då inte.