Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

Jen ny skrev 2009-03-23 22:46:30 följande:
    Haha, jag är på Cinderella. Är medlem så jag får bra erbjudande. *Vuxenstatus* Angående barn och vakna, ska jag ta med babyvakten men kommer man kunna lita på den när så många har med? KOmmer ju behöva springa upp och ner hela tiden. (Eller var man nu är...)Lilly brukar sova sammanhängande, men man vet ju aldrig efter sjukdom och när man är borta...
    Är det vuxenstatus att vara medlem i Viking Club? Mer fyllestatus. Och ja, jag är också med där.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-23 23:01:00 följande:
    Ja, men det låter ju ännu bättre. Eller hur? Haha.Kicko: Har fört över pengar till dig nu!!!
    Frågan är bara vad som är bäst ranking i fyllestatusen noll eller tio.

smultron: Håller med S o F i att det låter ju lite dumt att du ska betala för hela rummet. Iofs får du väl samma pris som Karolina skulle få men ändå?
    Dock är ju din tanke god att vi kan använda det som tillhåll efter tysken kommer.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-23 22:57:48 följande:
    nu har det börjat köra i min mage... känner på mig att jag kommer spy inatt..
    Nähä du... det ger du fasiken i!
    Inga mer sjuklingar nu.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-23 23:16:20 följande:
    Haha, bra fråga.
    Vi kan ju exprimentera på lördag och se vad vi kommer fram till.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-24 08:45:57 följande:
    Jag kan leda experimentet på dig. Jag kan inte dricka speciellt mycket alls.Har en tendens att bli riktigt bakfull, och N är ju inte med som kan ta Lilly på morgonen. Ha ha. Vill sova till 13 dagen efter och strosa omkring lääänge och duscha m.m.Kräsen?
    Leda det på mig... hahaha!
    Har märkt att jag inte blir mindre bakis ju äldre jag blir direkt. Du får nog prova på Hedebris eller någon mer tålig person.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-03-24 16:49:16 följande:
    Kicko: Nu är jag megatjatig, men jag har glömt allt gällande Sthlmstiderna. Har förlagt min almanacka så jag kan inte se heller. Skulle jag hoppa på i Lund eller Malmö? Vilken tid gick tåget? Det var nån försening också va? När går tåget hem och när är vi hemma? I Lund eller Malmö?
    Jag som inte ska åka vill minnas något om att det inte var säkert att alla tåg åkte förbi Lund pga något bygge.
    Och efter en snabb titt på sj's hemsida så går tåget från malmö 16.17 om det är ett InterCity-tåg ni ska åka med.
    Det där med försening, var inte det tvärtom - att det skulle gå tidigare?
    Ähh... Kicko har koll i vanlig ordning.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-24 18:37:21 följande:
    stämde bra med 16.17- minus en halvtimme
    Haha... vad är det för fel på mig som kommer ihåg sånt där? Varför kan jag inte minnas saker som faktiskt är viktiga för egen del istället?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-24 19:30:25 följande:
    noah har inte kräkt sen 8.30 imorse :D
    Då håller vi alla tummar och tår att det är över nu och att ingen annan börjar kräkas.
    Såphia skrev 2009-03-24 19:30:27 följande:
    Vildkorn: Det är din specialitet!
    Jo det är väl det. Hon som bryr sig mer om andra än sig själv. För det är väl ändå så man måste tolka det. {#lang_emotions_embarassed}
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-03-24 21:42:06 följande:
    Skönt för dig, men jag ska minsann jobba dagen efter hemkomsten och gossen ska på sin första inskolningsdag på dagis!Idag låg ett sött vykort i brevlådan, till Vincent Malmqvist. Från dagis, som välkomnade honom till Myran! Så himla gulligt av de!
    Åhh så jag saknar att skicka såna kort till "nya" barn. Vi gör inte det på mitt jobb tyvärr.

Kan inte låta bli att fnissa lite. Undrar hur många förskolor/avdelningar det finns som heter Myran, Bamse eller Grottan?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09