Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

Jag sitter verkligen här fnissandes och bara tänker på tyska "läderbögar" som stormar stället efter kl. 23.

linjo: Klart R ska ta Liv på kvällen! Då slipper du ju oroa dig för om hon ramlar ur sängen och blir "bara" störd av Enya där på natten.
    Hmm.. undrar hur det där blir om man får rum på tredje våningen och sitter och skålar på våning 1. Enya vaknar ju tusen gånger varje kväll. *suck*

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-03-23 22:11:39 följande:
    De tyska läderbögarna längtar jag med till vi kan ju sätta oss på det våningsplanet som vi bor på.min väninna sa att det var en grupp med fåtöljer på var våning  kan ju sitta där
    Ahh.. smart!
    Trodde det bara fanns ett totalt. Hoppas verkligen de är smarta och bokar in oss i rum på samma våning. Om det går vill säga.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-03-23 22:09:51 följande:
    mmmm har också tänkt på det........ nästa gång skiter vi i ungarna o åker iväg på nån värsta kryssning alla mammor så slipper vi de bekymmerna iallafall
    Jaaa... kryssning! Det var länge sen nu.

Ska vi boka om? De har ju bollhav på båtarna, så det är ju bara att lägga alla ungar där så länge.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-03-23 22:14:18 följande:
    JAAAA vi åker på en Finlandskryssning med Cinderella Träffa rickspuckor, supa och göra oss pinsamma Utan kids såklart!
    Fast han har slutat jobba där för ganska så länge sen. Numera pluggar han in sin masterexamen i historia. Dock ska han börja jobba på en annan båt ganska snart för att dryga ut kassan lite.

Synd att vi inte tänkte på det tidigare, kryssning alltså. Då hade vi fått chans att få vara med i färjan 2 som börjar snart.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-23 22:15:55 följande:
    Ha ha! Ser en hel bunt med fyllearga fruntimmer som stormar TaxFreen för att ha ett allvarligt snack med rixpuckot! Tror du det skulle uppskattas, Vildkorn??
    Om han jobbat kvar så hade han nog inte förstått något ändå. Krävs ju liiite hjärna och aningen förstånd för att koppla.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-23 22:20:01 följande:
    Attans då! Ja, himla synd! Jag hade sååå gärna velat vara med där!
    Om inte annat hade det varit bra för din sambo att se att vi faktiskt existerar.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-23 22:21:11 följande:
    Vildkorn: Jag tänkte ta med babyvakt, eller en walkie talkie är det ju faktiskt så vi kan lyssna på skitungarna. Jag vet inte hur jag ska göra med Liv. Det är nog inte så att R skulle vägra att ta henne, men tar jag henne kan jag lämna honom hemma med väggfärg och roller *fnissar åt era tokerier som vanligt*
    Men så bra, då slipper jag ta med min.
    Lyssna på de när de skriker i kör och hoppas att de somnar av ren utmattning va?
    De är faktiskt 13 månader nu, dags att börja ta lite egenansvar.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-03-23 22:20:49 följande:
    Ha ha, ja men helt seriöst så skulle vi träffats utan barn någon gång i framtiden. Fasen, jag tror nog vi hade haft riktigt kul ihop! Typ ha en storträff med tex männen. En träff med barnen och sen perfekta barnvakter dag 2 och paaaaaaaaaaaary!!
    Bara någon av era karlar tar Enya dag 2 så är det helt lugnt för min del.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn

Vi får väl styra upp en träff i sommar eller så, utan barn.

♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09