Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

aesi skrev 2009-02-17 20:47:59 följande:
    Jen ny och Lycklig när ska ni bli vuxna och dricka kaffe
    Du glömde linjo och Kicko också.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn

Jag har fått ett smärre problem inför trådträffen. Det kommer ju dock bara påverka mig och rumskompisarna (linjo och Liv). Men jag har en tjej som VÄGRAR sova med mig längre. Hon ska bara vrida och vända på sig, slå på mig, sätta/ställa sig upp och krångla rent allmänt. Hmm... finns ju inte ens extrasängar så det räcker till de som behövt redan tidigare.
    Antar att det lär bli en LÅÅÅNG natt där. Fundersam Hoppas verkligen du har överseende linjo!
    Kan ju hoppas att det blir skillnad när vi väl är där och det inte är hemma liksom.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn

linjo: Jo jag håller tummarna för att hon vill sova med mig då. Kommer ju bli första gången hon sover någon annanstans än hemma. Så då kanske det är lite extra tryggt med mamma ändå.
    Ville liksom bara förvarna.

S o F: Håller med dig om att det räcker med att en av oss har fläskläpp här. Och som jag skrev till linjo så löser det sig säkert ändå. *håller tummarna*
    Vet ju att det finns de som behöver sängen och som bokat före mig. Men tack för erbjudandet.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    högbergarna skrev 2009-02-19 07:45:42 följande:
    Jaha.. Jag kan inte komma! Måste avboka mitt rum! Skulle titta på biljetten exakt vilken tid det va jag skulle komma. Då har ajg fått två biljetter samma resa!  Alltså returresan. Olika tider men samma sträcka! Så jag kommer inte till Stockholm! Självklart tog jag så att det inte går att omboka! Hade uppe två sj-sidor samtidigt när jag beställde för jag HATAR när saker går långsamt så jag ville boka resorna samtidigt. Inte via returresa utan jag ville se båda mina resor framför mig samtidigt. Men så kan man alltså inte göra!! Blev helt fel och deras system fick fnatt så jag fick som sagt två resor på samma sträcka! Så nu e det bara att slänga biljetterna då!! Får ju inget för dom på tradera! Sj säljer ju redan. FAAN rent ut sagt! Det va några hundra i sjön!! Jag har absolut itne råd att köpa nya biljetter!!Jaa ni får ha det så kul! Snyyyyft!! Gråter på riktigt faktiskt!!!
    Men!
    Du kan inte sälja ena biljetten då? Så har du lite pengar iaf.
    Hoppas att din mamma kan vara jättegullig och skjutsa dig. Men som du säger... det är 40 mil!
    Näää nu bestämmer jag att det SKA lösa sig på något sätt. Med ska du och Knuten så är det bara.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-02-19 15:28:16 följande:
    Högbergarna vad trist. Ni som kommer på lördagen det är ju lättast om ni sätter väskorna i våra rum om ni inte får cheka in fören senare. den biten löser vi. Hamburgare går bra för mig till lunchVi som inte vill shoppa på lördagen kanske kunde ta oss till en lämplig mataffär och handla maten då? Jag är villig att ta på mig den uppgiften om jag får sällskap av någon annan. kan ju skriva en inköpslista här dagarna innan.
    Har tänkt lite så jag med. Är ju korkat om ALLA ska med och handla mat.
    Jag har en liten specialbeställning till maten... fast det kan jag iofs fixa själv. Jag äter ju inte tacos som "alla" andra utan jag vill ha tzatziki och ajvar på/i.

Hur skulle vi göra med toasupandet då? Antar att det inte är ok att korka upp en flaska till maten tyvärr.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-02-19 22:06:27 följande:
    Men ska Kicko fixa maten får vi själva fixa såsen ändå Vildkorn.  (när jag och Lycklig skulle käka tacos hos Kicko, glömde hon sätta fram tacosås osv. Resulterade i att hon hade typ ett kilo guacamole själv lite senare)
    Tur att Björn och "Orvar" är med då. *asg*
    Såphia skrev 2009-02-19 22:06:53 följande:
    Tsatsiki I understand, men Aivar!!?!
    Jaaa det är gott ju. Och jag gillar inte tacosås så mkt.
    helhed skrev 2009-02-19 22:15:25 följande:
    Oliver måste man ju ha till också! Nej, jag nöjer mig nog med det mesta till tacos egentligen, bara det finns salsa.
    Bläää... oliver går ju inte att äta.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-02-19 22:17:32 följande:
    Ha ha, jag läste Oliver som i namnet. Måste ha Oliver till. (?)
    Hoppas Ska bara läser det här då... så hon verkligen förstår att hon måste komma.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn

Kan inte låta bli att skratta lite åt diskussionen...
    tror nog att allt löser sig. Och blir det för lite köttfärs får vi ju bara helt sonika gå och köpa mer.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-02-20 23:24:08 följande:
    Hade jag varit du hade inte jag heller vågat låta Oliver vara kvar till middagen . synd du inte kan stanna tills dess Hade varit så mysigt.
    *fnissar*
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 

Lycklig 77 (Maria)- Milo, Moa
    Hedebris (Sofie)- Noah, Björn och Julia
    Vildkorn (Jennie)- Enya
    S o F (Sophia)- Vincent
    Jen ny (Jenny)- Lilly
    Linjo985 (Linda)- Liv
    Camellis (Camilla)- Ellen
    Kickoman (Helena)- Jonathan