Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

Det ska bli sååå roligt!

Trevlig resa i morgon södertjejer och Prommis. Hoppas det inte blir något strul.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    högbergarna skrev 2009-03-27 11:40:04 följande:
    Jag vill höra alla "kommer du ihåg"!!!! Jag missar ju hela grejjen å måste ju får höra hur otroligt kul det va!!! :)
    Självklart kommer du få läsa alla "kommer du ihåg...".

Nu har Enya däckat i sängen så det är dags för mig att äta något och sen börja packa lite jag med. Blir att skiva lista på allt som ska med medan jag äter. Måste leta fram en bra väska som allt får plats i. Lycka till liksom!
    Packutrymmet under vagnen är urkasst tyvärr.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-27 11:03:56 följande:
    ang packning:här kommer min änsålänge:noah2 byxor2bodys1 tjocktröjja1pkt blöjjor2 par strumpor1pkt tvättservetter2 nappflaskorvällinggrötburkmatalvedon, ipren, tavegylsack'n'seatjulia1 par byxor2 tjocktröjjor1 tröja2 trosor2par strumporritblock,pennortandborstartandkrämövriga hygiensakersofiekläderde åker i overallhrm..något som saknas?jo, sängkläder till noah
    KAMERA! Du får inte glömma kameran. *skriver genast upp på min egen lista*
    Suwe skrev 2009-03-27 12:07:42 följande:
    Jag skulle ju kunna hjälpa dig med packningen dit. Tyvärr ska väl det mesta med hem också och då är jag ju inte kvar
    Gullig du är. Men jag åker ju in så tidigt. Är inne i stan redan 9.40. Och det är ju en hel del som ska med hem igen. Men förhoppningsvis är det ett gäng flaskor mindre att släpa då.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Suwe skrev 2009-03-27 12:23:05 följande:
    Oj, det var tidigt! F har knappt träffat O den här veckan. Han har kommit hem när han somnat varje dag så jag gissar att han nog vill umgås med O mycket i morgon. Fredrik tycker O kan stanna hemma med honom, men nej det är klart att han ska träffa sina trådkompisar för första gången. Han får träffa pappa på söndag istället. 
    Ja det är till och med i det tidigaste laget för mig. Fy att behöva ställa klockan.
    Men vad gör man inte för att få följa med på lite shoppingrunda i stan med trevligt sällskap. Eller de shoppar och jag tittar på.
    Klart Oliver ska med och visa upp sitt fina blåöga.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-27 12:34:13 följande:
    ska bara- kan inte pappa följa med in då? Det är ju ändå 2 andra pappor :) kameran är given, därför skrev jag inte upp :) Har redan lagt ner laddaren till kameran. Laddaren till mobilen får inte glömmas. och bärbara datorn :D
    Vad ska ni har med bärbara datorn för? Finns ju dator på rummen som går att använda. Eller vill ni ha den på tåget kanske?
    Suwe skrev 2009-03-27 12:33:54 följande:
    Ja just det, nu är det dock mer gult än blått, men han utmärker sig från mängden antar jag, alla kommer veta vem Oliver är direkt. Är svårt att missa
    Hihi... det är så det ska vara.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-27 12:48:15 följande:
    det var mest tänkt till tågtristessen :D
    Hedebris skrev 2009-03-27 12:48:47 följande:
    man kan väll se letsdance via nätet?
    Ahh... okej.
    Vet inte. Själv kollar jag på tv'n från soffan.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-03-27 12:57:48 följande:
    Nu har jag läst igenom o kollat så inget nytt framkommit o det har det ju inte så nu pyser jag till STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ha en riktigt trevlig helg för det kommer jag ha!!!!!!!!!! Shit vad det pirrar i lilla maggen!!!!!!!!O ändå ska jag bara träffa de gamla i gemet iga o prommis!!!!!! Det ska bli kul!!!!!Måste börja träna Evelina Evelina Evelina!!!!!ha ha ha ni märker hur stirrig o uppspelt jag är va!!!!!HEJ DÅ
    Hihi...

Namnskyltar. Nähää... jag kan alla namn så för min skull behöver ni inte ha några på er. För själv vägrar jag.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 16:29:47 följande:
    Här kan man se vädret för imorgon på en väldigt pålitlig sida (brukar stämma 9,5 gång av 10 ):www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/ti...Enligt den blir det ingen nederbörd, ca 4 grader varmt och ingen storm. Idag står det frisk bris och imorgon står det lätt bris. Så vi slipper bli av med håret!
    *fniss*
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 16:35:44 följande:
    kommer era barn ha ätit innan 13 imorgon eller??
    Jag tror faktiskt inte Enya har ätit då. Satt och funderade på om vi ska käka lunch allihop vid 13. Blir rätt knappt med tid att hinna shoppa OCH äta innan 13.
    Vad säger ni tjejer?
    Jag kan skicka ett sms till Kicko och kolla vad sydarna säger.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 16:43:35 följande:
    Ellen kommer äta vid elva. Det måste hon annars blir det katastrof, kan jag meddela. Och det kan hända att det är katastrof med mig också. Kan ju iofs fika på tåget så att jag klarar mig lite längre, men jag kommer ju äta frukost innan kl sju på morgonen så att vänta till ett med lunchen är inte det lättaste för det här hungermonstret. Jag kan försöka, men kan inte lova att jag klarar mig till kl ett. Och frågan är ju var vi ska äta lunch allihop tillsammans?
    McD... så kastar vi alla ungar i bollhavet och får äta ifred. *önsketänkande*
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-27 16:36:34 följande:
    Det snöar nu :-P Så vi hoppas att det snöar och blåser av sig tills imorgon. Ja, visst att det blåser friskt - men inte hårkapande friskt Stannade till hos frisören och frågade när jag ändå var där liksom, och hon hade en tid! Hur ofta händer det? En fredag efter löning liksom? *glad* Nästa vecka ska jag tillbaka för färgning och slingning :) Nu har jag börjat packa lite *klappar mig själv på huvudet* Stackars små barn som har ont i munnen. Liv har också bara tre tänder, men den tredje kom igenom utan att vi märkt att ngt var på gång som hon verkar inte besväras såååå mycket av dem ändå inte den sista iaf.
    Haha... jag skulle precis skriva att HÄR snöar det minsann inte. Vände mig om och kollade ut... jodå, snö här med. Tur att vi hann hem igen precis innan det började.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09