Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

Trådträff Mars 09

Brooks skrev 2009-03-27 16:52:53 följande:
    Då bör vi inte äta vid 13, när alla andra är där också :-O Liv äter lunch efter hon ha sovit numera och nu har hon ändrat om så hon gärna sover vid 10:30 och ett par timmar. Alldeles lagom att vakna till lunchdags då såklart.
    Öhh.. tänkte inte på det. {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 17:35:39 följande:
    Men vänta nu - skulle inte Ska bara komma? Vad heter hon?
    Jo, Susanne kommer.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 16:58:22 följande:
    Ha ha! Boxlar - en ny sport, bowling och boxning blandat! Efter varje strike får man en smäll på käften!
    *asg*
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 17:37:58 följande:
    Ok, Susanne. *noterar*Jag brukar ha ganska lätt att koppla ihop namn med ansikten, det är svårare så här att koppla ihop ett nick med ett riktigt namn liksom. Så jag hoppas att jag fixar det här imorgon.
    Det löser sig alltid... Du funkar ju i värsta fall.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn

Mitt galleri, mapp FL-träff 081121 finns en bild på Susanne. Tror att Kicko har en bild på första i sin mapp från samma träff.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn

Nu ska jag bada skitungen så hon inte luktar så illa i morgon.
    Hon står i hallen och bankar på badrumsdörren redan. Råkade nämna att hon skulle få bada nu, så det är nog bäst jag går på en gång.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    aesi skrev 2009-03-27 18:45:09 följande:
    Nej du jag är minst med mina 156,5
    Den där ,5 är viktig va?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    aesi skrev 2009-03-27 19:20:34 följande:
    Kanon viktig
    Hihi... förstod nästan det.
    helhed skrev 2009-03-27 19:23:32 följande:
    Så nu ligger barnen i sina sängar och jag har packat allt jag kan packa idag, tror jag. Det är ju en massa saker som necessär, flaskor och snutte som inte kan packas förrän imorgon. Jag kom just på att jag hade glömt att skriva ut en vägbeskrivning till vandrarhemmet på jobbet och vi har ingen skrivare hemma, men jag hittade en gammal stockholmskarta i en låda, så det löser sig nog ändå. Jag tror att vi får dyka in på McD så fort vi kommer 11.50 för lunch och sedan traskar vi till vandrarhemmet för att möta er andra klockan 13.00.Jag kom på att jag nog inte hinner in på systemet dock. Hur länge har de öppet imorgon? Om någon ska in får ni gärna köpa ett par öl till mig, så betalar jag sedan. Annars får jag nöja mig med Loka
    Men du behöver inte gå till vandrarhemmet. Du kan ju ta bussen från korsningen kungsgatan/vasagatan.
    Skicka ett sms till Hedebris och kolla om Kicko kan köpa öl till dig. Hon skulle ju till systemet.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    helhed skrev 2009-03-27 19:28:50 följande:
    Oki, jag gillar att gå och kommer bara ha ryggsäck + skötväska, men jag har bussen som back up - plan. *Går genast och messar Hebebris*
    Jag inboxar dig mitt nummer om du vill ta bussen men inte skulle hitta hållplatsen. Så kan jag försöka guida dig.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    aesi skrev 2009-03-27 19:33:52 följande:
    vad hette lekparken ifall jag blir sen imorgon. Ska försöka vara där till 13 men ifall det är nått på vägen?
    Sikta in dig på Rålambshovsparken.

Nu ska jag tona håret och sen duscha. Vill ju se finalen i Let's Dance också. Och så ska det packas klart.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09