• Nemia noj

Retrovagntråden 14

Välkommen till Retrovagnstråden!

Här hittar du oss som gillar allt som har med retrovagnar att göra. Tillsammans har vi ganska mycket kunskap om äldre vagnar och kan ofta komma fram till både ungefär hur gammal en vagn är och vilket märke det är på den.

Undrar du nåt om en äldre barnvagn så fråga gärna. Det brukar finnas i alla fall någon som har koll på vagnen antingen det är en 40talare eller än tidig 90talare. Har du frågor om hur man tar hand om och lagar eventuella slitningsskador så fråga oss gärna eller kolla i vår blogg www.retrovagn.blogspot.com där har vi lagt in en del tips.

Vill du se fina vagnar så har många av oss bilder på sina vagnar i sina gallerier. Du är välkommen att titta på dem men låna dem inte till annonser eller liknande utan att fråga om lov. Det är inte uppskattat. Frågar man däremot är många av oss villiga att hjälpa till.

OBS! Denna tråd har en starkt beroendeframkallande verkan. Det är möjligt att du kommer att bli helt insnöad på galonsufletter, stänkskärmar och kromade chassin om du hänger här. Detta kan t ex orsaka hål i plånboken och en extas vid åsynen av en äldre vagn...!
    3 barn.. 4 Änglar...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-18 17:19
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40267553.html
  • Svar på tråden Retrovagntråden 14
  • Nemia noj
    Ungarna ska troligen få hem ny dockis. Nya fyndet till flickorna
    3 barn.. 4 Änglar...
  • MissMio
    AlexandraK skrev 2009-01-07 19:04:07 följande:
    Absolut! Och hittar jag "din" Rondo kan jag garantera att det blir din.
    Oooom det skulle finnas en marinblå Rondo liggdel, så kanske jag kan få flörta till mig den?!?!
    (Snääääälla Tessax....... Oskyldig) Om det inte är för mycket pengar förståss!!!
  • MissMio

www.blocket.se/vi/19730444.htm

Jeansblå Emmaljunga med "päronfoder" (rött med vita päron)!!!!
    Såå förtjusande.......

Vem bor i närheten av KRAMFORS!?!?! Hade det inte varit för frakten hade jag själv slagit till... Kanske ändå om någon är snäll nog att kolla skicket på den......

• MissMio

Mailade på den för att höra om fler bilder, så 'hands off' nu tjejer!!!

MissMio skrev 2009-01-07 19:47:05 följande:
    www.blocket.se/vi/19730444.htm?ca=18_s Jeansblå Emmaljunga med "päronfoder" (rött med vita päron)!!!! Såå förtjusande....... Vem bor i närheten av KRAMFORS!?!?! Hade det inte varit för frakten hade jag själv slagit till... Kanske ändå om någon är snäll nog att kolla skicket på den......
  • Tessax

Jösses, RING på den!! Annars kommer nån annan sno den, den var ju SJUKT billig!

MissMio skrev 2009-01-07 19:50:45 följande:
  • AlexandraK
    MissMio skrev 2009-01-07 19:50:45 följande:
    Jättesöt! *låter bli*
Svar på tråden Retrovagntråden 14