Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo BEE tråden nr 2!!

Nicke Nyfiken skrev 2009-01-02 08:42:31 följande:
    Ni som tycker Been är trång, hur gamla är era barn? Min tjej är 9månader och jag tycker inte att hon verkar sitta trångt trots tjockare vingar, åkpåse och overalla eller jacka. Menar ni att det blir trångt uppe vid axlarna där vingarna är eller? Till och med min 3-åring får ju plats (när sittdelen var vänd mot mig) även fast det ser helt tokigt ut etersom han är så lång .-)
    Vi kör våran 2 åriga dotter nästan dagligen i Bee och hon sitter rymligt. Sonen som är 5,5 år får fint plats om det skulle behövas (inte för att det behövs). Han får inte plats i ngn anna vagn öht som finns på marknanden.
    Så jag tycker inte Bee är trång eller liten. Sufletten kunde sitta lite högre upp om jag fick bestämma. Men än så länge ingen fara med det.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    AnitaAndersson skrev 2009-01-04 13:32:39 följande:
    Va in och kollade på priset på Bee när jag va ute tidigare idag. Jag fick ju en chock!! Snacka om att priset blivit höjt!!! Jag är MYCKET GLAD över att jag köpte den innan jul!! Priset nu för en bee är ju 5495:- .. fy fan :S ... och då va det inte bara den nyare med smala vingar utan även den "gamla". Huuua!
    Det visste jag inte. Stämmer det verkligen? Eller är det bara ngn butik som nöjt på eget bevåg?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    AnitaAndersson skrev 2009-01-06 11:20:57 följande:
    Stargirl skrev 2009-01-06 11:09:14 följande: Vet inte om det bara är dom. Det va iaf Babyproffsen. Och det känns ju konstigt om dom bara har höjt priset? Dom hade höjt även på Camen, den låg på över 9000.
    Ahaaa....det verkar inte vara ngn annan som gjort det iaf. Vad jag vet.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    zasata skrev 2009-01-06 11:30:32 följande:
    dom har höjt pga av nya chassit
    Det finns inget nytt chassi.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Jag tror de flesta märken blir tvugna att höja priserna pga att råvarorna och trasporterna har blivit dyrare. Men har inte hört att Bugaboo höjt sina priser ännu.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    AnitaAndersson skrev 2009-01-06 13:10:30 följande:
    Tycker också det är lite skumt. För jag har då inte sett någon nätbutik som höjt priserna. Jag har ju haft för mej att dom skulle höja priserna någon gång, men inte när. Så därför kollade jag automatiskt på Camen hur priset såg ut. Sen fick jag lov och kolla på Bee priset också. Så det stod 5495:-. Det låter ju skumt om bara dom skulle ha höjt priset liksom. För det är väl ändå Bugaboo som bestämmer någorlunda hur priserna ska se ut eller?
    Näe det är butikerna som bestämmer men de lär ju förlora kunder på att ha mycket högre priser. Bugaboo ger dem ett rekomenderat cirka pris och seda får butiken göra som de vill enligt lag.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

5 åring i Bee.

10 månaders i en Bee

2 åring i Bee
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    slma skrev 2009-01-08 13:12:12 följande:
    Kommer med en av dessa eviga väskfragor... vad ska man ha? behöver en som passar till been, inte sa stor, men snygg! har rosa suflett. Har en massa väskor men ingen som passar vare sig i färgen eller att hänga pa styret... behöver ju för all del inte vara en Skötväska, bara en snygg väska som passar att ha en del prylar i. Vad har ni?
    Vi har en Petunia Pickle bottom med väsk hängarna hänger den perfekt på Bee.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-01-08 14:23:26 följande:
    Hahahaa...vi har likadan väska och samma färg på sufletten men har även rosa åkpåse.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    branca skrev 2009-01-09 11:54:58 följande:
    Å så var det en till i skaran Har spanat länge på en Bee och slog till i helgen! Kommer att använda den till min bebis som kommer i början av april... men jag kör den hemma nu och övar lite... hi hi!Jag tänkte köpa en mjukift, Phil & Teds, är det någon som har några kommentarer till det, ni erfarna Buggare Och vet nån var man kan köpa en lös suflett om man vill byta färg? Pris?Hej svejs!
    Har hört att PT´ns passar och Bee har ju en egen babycocoon som passar. Har inte haft ngn av dessa i min ägo då  jag köpte Bee då dottern var 10 månader.
    Sufltterna kostar 390 kr och finns att köpa hos bla www.kidzshop.se och andra återförsäljare som håller lager på Buggor som Bonti.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!