Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo BEE tråden nr 2!!

Shoegirl: Hahaha.....ja det behövs iofs. Har ju en Cam och en Bee så det får räcka. (kan inte citera)

• Stargirl

minmio skrev 2009-01-26 21:55:45 följande:

Jag håller på att bli tokig!!!!Har en Camelon men både jag och min man är såååå sugna på en Bee, gör vi ett nerköp?Har vägt för och nackdelar, och ALA verkar ha åsikter om vårat vagnbyte, både possitivt och negativt. En vän sa tom att personalen på NK inte rekomenderar denna vagn alls, så nu behöver jag ER hjälp, vad ska vi göra?
    Vi har båda....varför kan ni inte ha båda tills ni känner vad ni ska göra? Vi har haft våran Bee i ett år och älskar den. Har inte haft några problem förutom en flygskada som åtgärdades snabbt. Jag har inget emot selen heller *asg*
  • Stargirl

Achim skrev 2009-01-27 16:39:01 följande:

HejSka visa till er min lösning på att ha selen bara nere via små hål längst ner på sitsen.Det går att få de dit men detär lite svårt. Om det är det ni försöker förklara till varandra.Vet ej hur jag ska fixa så att bilden ska komma upp här :(Bild i mitt galeri.
    Smart.
  • Stargirl
    ami skrev 2009-01-30 12:14:41 följande:
    Mugghållare till Bee? VAR?? Hittar bara mugghållare till Cameleon. har haft en cam med tillhörande mugghållare, då ingick det 2 fästen, men inget av dem passade Been. Så VART hittar jag det? *desperat* Mugghållare är ju den absolut viktigaste detaljen!!
    Vi har en mugghållare med olika fästen. Tror att det var 3 olika. En som passar Bee och två som passar på Cam ( tjock och smal del av chassit)
    Mugghållaren fanns nog innan Bee lanserades så kanske hade vissa återförsäljare mugghållare utan Bee adaptern?
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-01-30 12:49:27 följande:
    jag köpt 1st nu hos Haven...måste kolla om den har hållaren till Bee....OM inte blir jag ARG pga hon i kassan viste att den skulle sitta på en Bee.......
    Du kan säkert få en del från Bugaboo om den saknas.
  • Stargirl
    ami skrev 2009-01-30 12:55:38 följande:
    Stargirl skrev 2009-01-30 12:40:43 följande: Ok, låter bra. Var har ni köpt er? alt Vet du vilka som säljer med 3 fästen?
    Minns inte....kanske på Bonti? Du kan kolla innaför lådan i den finns en liten påse med adaptrar i.
  • Stargirl
    ami skrev 2009-01-30 13:12:52 följande:
    Stargirl skrev 2009-01-30 13:10:39 följande: Låda?
    Ja mugghållaren kommer ju i en vit låda.
  • Stargirl
    Genuin skrev 2009-01-30 14:13:27 följande:
    Bugaboo Bee i rulltrappa??Jag såg ngt inlägg om att rulltrappor äter Bugaboo Bee hjul. Händer det alltid? Undrar om ni brukar åka rulltrappa och att detta är ngt som bara har hänt ett patr gånger eller om det är ett stort problem? Var i rulltrappan går hjulen sönder, när man hoppar på eller av eller när man står still i rulltrappan? Vore toppen att få lite info, har precis beställt en Bee och såg detta efter jag beställt och jag åker jämt i rulltrappor med vagn så kan potentiellt vara ett stort problem!
    Vi åker rulltrappa jämt. Men är extra försiktigt när jag kliver av trappan. Det är när trappans tänder möter golvets tänder där gummit kan fastna om jag förstått det rätt.
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-02-06 09:37:36 följande:
    PS F-N,jag fick ingen insrt.bok när jag köpte min! Skulle behöva o vilja ha en!
    Jag tror du kan ladda ner från bugaboo.com.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!