• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • villemina
    Jigge skrev 2009-03-05 17:40:06 följande:
    Hur ved man när vagnen är producerad?
    Det står vid chassinumret på chassit (under sitsen).
  • Tullemi

Idag tog jag upp vagnen och badade av den. Därefter tvättade jag åkpåsen och sen hade jag en glänsande fin vagn i hallen .
    Jag vill så gärna köpa en röd suflett, men jag tycker det verkar bökigt att byta. Är det bökigt, ni som gjort det? Kahkisufflan behövern en paus .

• villemina
    Tullemi skrev 2009-03-05 18:29:39 följande:
    Idag tog jag upp vagnen och badade av den. Därefter tvättade jag åkpåsen och sen hade jag en glänsande fin vagn i hallen .Jag vill så gärna köpa en röd suflett, men jag tycker det verkar bökigt att byta. Är det bökigt, ni som gjort det? Kahkisufflan behövern en paus .
    Inte bökigt alls! Lätt som en plätt!
    Tipsar om billiga sufflor:
    www.havenstockholm.se
  • Tullemi
    villemina skrev 2009-03-05 18:41:27 följande:
    Inte bökigt alls! Lätt som en plätt!Tipsar om billiga sufflor:www.havenstockholm.se
    Tack för tipset, nu har jag beställt en röd . Maken var inte lika glad dock :"sånt tjafs" .
  • estrella81
    arkeologitjejen skrev 2009-03-05 15:02:45 följande:
    Min är tillverkad i Maj och verkar ha de tunnare vingarna när jag jämfört med andra. Den enda skillnaden är tjockleken på vingarna som skiljer sig lite grann, mig veterligen. Enligt Sprall på NK så är det olika tjocklek från olika fabriker, men de håller på att ställas om till att alla så småningom säljer den med tunnare vingar. Det är alltså ingen ny modell eller något sådant utan bara en justering enligt dem.
    ja en slimmare modell , med tygndpunkt på slimmare ;) dvs mer plats för barnet mindre vadd....
  • villemina
    Tullemi skrev 2009-03-05 19:02:49 följande:
    Tack för tipset, nu har jag beställt en röd . Maken var inte lika glad dock :"sånt tjafs" .
    Haha... Känner igen det där! Beställ en till nu när det ändå är så bra pris!
    Jag funderar på sommarsufflan...
  • SoFo89

Vi ska ut och resa och jag funderar på det här med reseväska, ska man köpa en för bee eller den större varianten så man kan packa lite i den också? Vad hade ni gjort?

ღSigne 071027ღ
  • Noiis

ang. sittynor i vagnen, jag hade en som jag sydde till camen efter samma mått som till UJn. den satt bra i been med, men när jag senare sydde en ny så drog jag bort 1 cm från måtten på UJ dynan och då satt dynan helt perfekt i been!

• Stargirl

Man kan köpa resebagen till Bee. Det har vi planerat till sommaren. Har alltid rest med våran Cameleon men nu ska vi börja resa med våran Bee ist. Ska sälja resebagen till en kompis och köpa Bee resebagen istället. Har vartit väldigt nöjd med konceptet och tycker det är härligt med en riktig vagn när man reser och inte ngt för stor eller för tungt heller.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • SoFo89
    Stargirl skrev 2009-03-06 14:36:32 följande:
    Man kan köpa resebagen till Bee. Det har vi planerat till sommaren. Har alltid rest med våran Cameleon men nu ska vi börja resa med våran Bee ist. Ska sälja resebagen till en kompis och köpa Bee resebagen istället. Har vartit väldigt nöjd med konceptet och tycker det är härligt med en riktig vagn när man reser och inte ngt för stor eller för tungt heller.
    Jag tänkte på om man skulle köpa den som är för enbart been eller den som passar camen också!
    ღSigne 071027ღ
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!