Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Idag tog jag upp vagnen och badade av den. Därefter tvättade jag åkpåsen och sen hade jag en glänsande fin vagn i hallen
.
Jag vill så gärna köpa en röd suflett, men jag tycker det verkar bökigt att byta. Är det bökigt, ni som gjort det? Kahkisufflan behövern en paus
.
Vi ska ut och resa och jag funderar på det här med reseväska, ska man köpa en för bee eller den större varianten så man kan packa lite i den också? Vad hade ni gjort?
ang. sittynor i vagnen, jag hade en som jag sydde till camen efter samma mått som till UJn. den satt bra i been med, men när jag senare sydde en ny så drog jag bort 1 cm från måtten på UJ dynan och då satt dynan helt perfekt i been!
Man kan köpa resebagen till Bee. Det har vi planerat till sommaren. Har alltid rest med våran Cameleon men nu ska vi börja resa med våran Bee ist. Ska sälja resebagen till en kompis och köpa Bee resebagen istället. Har vartit väldigt nöjd med konceptet och tycker det är härligt med en riktig vagn när man reser och inte ngt för stor eller för tungt heller.